Google-my-business

10 müügikontaktini jõudmise faktorit Google Minu Ettevõtte profiililt

Kuidas saada rohkem kliendikontakte läbi Google Minu Ettevõtte? Põhimõte on lihtne, kui andmed Google Minu Ettevõttes on õiged ja ajakohased, siis on sul võimalus saada palju rohkem kontakte, kui otsingutulemustes kõrgemal kohal asuv ettevõte. Google minu ettevõtte konversioonimäära optimeerimine on uus ja oluline mõiste kohaliku SEO maastikul. Siin on kümme faktorit, millel on suurim mõju Google Minu Ettevõtte konversioonidele.

 

#1. Kõrge Google hinnang (4-5 Tähte) + #2. Positiivne arvamus arvustuse tekstis + #3. Google arvustuste arv

Arvustused, hinnangud ja nende toon on müügikontaktide saamisel kolmeks peamiseks faktoriks. Põhjus on väga loogiline. Kui otsite ettevõtet siis vaatate nende arvustusi. Kas ettevõttel on head hinnangud? Kas arvustused sisaldavad positiivseid sõnu? Kui palju on arvustusi kokku?

google-tagasisisde

Arvustustel on väga suur osakaal, seega veenduge, et saaksite palju head tagasisidet. Paluge klientidel mainida tarbitud teenuseid, see aitab teil arvustustesse saada märksõnu ja kindlasti vastake nii negatiivsele kui ka positiivsele tagasisidele.

#4. Aadressi lähedus otsingupunktile

Järgmine faktor on asukoha lähedus otsingupunktile. Sellele kahjuks ei ole võimalik kuidagi ise kaasa aidata. Siin tuleb mängu puhas loogika. Kui oled otsimas hambaarsti või kohvikut, siis ilmselt soovid külastada seda, mis asub sulle lähemal. Veendu alati, et aadress on märgitud korrektselt ja oled loonud profiili kõigile oma ettevõtte asukohtadele.

#5. GMB sõnumiside funktsioon on sisse lülitatud

Sõnumiside saate sisse lülitada Google Minu ettevõtte töölaual või rakenduses. GMB rakendus annab sulle märku, kui keegi sulle kirjutab. Sõnum võib tulla läbi Google´i otsingulehe kui ka kaardirakenduse (Google Maps). Anna klientidele võimalus endale otse kirjutada lihtsustades nii esimest kontakti ja pakkudes võimalust ühendust võtta veebilehelt kontakti otsimata.

Google-minu-ettevõtte-profiil

#6. GMB loendis on määratud õiged lahtiolekuajad

Veendu, et sul oleks Google´is alati õiged lahtiolekuajad. Google on arendanud lahtiolekuaegade määramist ja nüüd on võimalik lisada konkreetseid kuupäevi millal olete suletud või avatud tavapärasest erinevatel aegadel. Oluline on ka, et lahtiolekuajad oleksid samasugused ka kõigis teistes kanalites.

#7. Google profiili terviklikkus

Mida rohkem informatsiooni on sinu profiilil seda tõenäolisemalt inimesed kontakteeruvad. Kui Google profiil on terviklik siis on otsijal palju rohkem informatsiooni, mida ettevõtte profiilil tarbida ja rohkem võimalusi ettevõtte mõistmiseks. Profiilile saab lisada kirjelduse, pildid, tooted ja palju muud. Kui Google minu ettevõttes on mingi väli siis täida see kindlasti ära. Google profiili võib võrrelda ka veebilehega, kujutlege, et ühel veebilehel on ainult ettevõtte nimi, aadress ja telefoni number ning teisel veebilehel palju erinevaid jaotisi nagu teenused, fotod ja kirjeldus ettevõtte tegevusest. Ilmselt helistaksid ka sina ettevõttele kelle veebileht sisaldab rohkem informatsiooni. Sama kehtib ka Google profiiliga. Teine eelis on see, et profiili täiustades on sul võimalik ka rohkemates seotud otsingutes (related search) välja tulla.

Google-minu-ettevõtte-profiil

#8. GMB Broneerimise funktsioon on aktiveeritud

Broneerimisfunktisoon tõstab konversioonide arvu, kuna nii saavad kliendid otse otsingulehelt kohtumiseks aja broneerida. Seda funktsiooni paraku kõikidel ettevõtetel ei ole. Funktsiooni aktiveerimiseks peate kasutama mõne Google partneri teenuseid, mis vastavad funktsiooni toetab. Ettevõtte kohtumiste broneerimine peab toimuma mõne Google koostööpartneri rakenduse läbi.

#9. Google postituste postitamise tihedus

Veel ühe faktorina võiks välja tuua Google postituste sageduse ja postitamise regulaarsuse. Kui olete just loonud veebipoe peaks teil olema vähemalt kord nädalas postitus, mis räägib teie teenustest või eripakkumistest.

Google postitused aitavad sind siis,  kui tarbija otsib postituses mainitud toodet. Sellisel juhul on suur võimalus, et ettevõte ilmub Google funktsiooni ribal “Teie otsinguga seotud” (Related to your search). Kasuta kindlasti seda võimalust, sest sellel võib olla väga suur mõju.

google-kkk

#10. Põhjalik Google´i küsimuste ja vastuste jaotis ehk korduma kippuvad küsimused

Ettevõtte andmeteni jõudval tarbijal võib olla palju küsimusi teenuste kohta või isegi parkimise kohta. Nii oled kindel, et klient on sinu teenustest ja võimalustest teadlik ning ei pöördu konkurendi poole, kuna ei leia kiiresti oma küsimusele vastust.

Küsimuste lisamiseks logi sisse Google Minu Ettevõtesse, pöördu ettevõtte Knowledge panelile, esita oma ettevõttele küsimus ja siis vasta sellele. Kõige tähtsamaid küsimusi on võimalik ka neid hinnates esile tuua. Enim märgitud küsimusi näidatakse kliendile enne.

syncme-üks-platvorm

Lokaalne SEO strateegia ja edu hooajalises äris

Ehk, kuidas me aitasime Aalux tradingul üles ehitada lokaalse SEO strateegia läbi kiire ja mugava tarkvaralahenduse kasvatades nii veebikülastusi kui ka kontaktide arvu võrreldes talvise rehvivahetuse perioodiga.
Google-my-business

10 müügikontaktini jõudmise faktorit Google Minu Ettevõtte profiililt

Kuidas saada rohkem kliendikontakte läbi Google Minu Ettevõtte? Siin on kümme faktorit, millel on suurim mõju Google Minu Ettevõtte konversioonidele.
2021. aasta digitrendid

2021. aasta digitrendid

Ettevõtetele, kes soovivad saavutada pandeemiajärgselt edu, on jätkuvalt olulisel kohal integreeritud mainehaldus kohalikus orgaanilises otsingus.
syncme-üks-platvorm

Lokaalne SEO strateegia ja edu hooajalises äris

Ehk, kuidas me aitasime Aalux tradingul üles ehitada lokaalse SEO strateegia läbi kiire ja mugava tarkvaralahenduse kasvatades nii veebikülastusi kui ka kontaktide arvu võrreldes talvise rehvivahetuse perioodiga.
Google-my-business

10 müügikontaktini jõudmise faktorit Google Minu Ettevõtte profiililt

Kuidas saada rohkem kliendikontakte läbi Google Minu Ettevõtte? Siin on kümme faktorit, millel on suurim mõju Google Minu Ettevõtte konversioonidele.
2021. aasta digitrendid

2021. aasta digitrendid

Ettevõtetele, kes soovivad saavutada pandeemiajärgselt edu, on jätkuvalt olulisel kohal integreeritud mainehaldus kohalikus orgaanilises otsingus.
GPS kataloogid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Ettevõtte andmete lisamisel GPS kataloogidesse on mitmeid, mitte nii ilmseid, kuid olulisi eeliseid, mida paljud ei märka.
jaemüügi strateegia planeerimine

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas näevad jaemüügi tulevikku Google’i eksperdid, mil moel ja millistel turgudel jaemüük kasvab?
nullkliki otsingud

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest 0-kliki otsingutest?

Nullkliki otsinguks loetakse neid, kus kasutaja otsingutulemuste lehel ühtki linki ei kliki ja edasi ei liigu.
Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.
SyncMe uued koostööpartnerid

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.
Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.
Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Google on kinnitanud, et kvaliteetne, sisukas ja positiivne tagasiside klientidelt parandab ettevõtte nähtavust nende otsingumootoris märkimisväärselt.
Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses.
Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel.
Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.
Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.
Mida teised sinu ärist arvavad?

Mida teised sinu ärist arvavad?

Ettevõtluses on maine alati oluline olnud ning just praegustel keerulistel hetkedel on paljud ettevõtted asunud otsima veebipõhist mainehalduslahendust või asunud oma avalikke andmeid korrastama.
Õige info üle interneti

Õige info üle interneti

Tehisintellekti areng teeb otsingumootorid targemaks iga päev. Progress võimaldab neil teha aina põhjalikumaid infokaarte, mis aitavad vastata kasutajate küsimustele täpsemalt, kui kunagi varem.
SyncMe kaanepilt

Ühenda kontod SyncMe-ga

Loe lähemalt, miks on kasulik oma SyncMe konto ühendada Google My Business ja Facebooki kontodega.

Küsimuste puhul võta meiega ühendust

SyncMe logo

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.