GPS kataloogid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

GPS (globaalne asukoha määramise süsteem) seostub tavakasutajale eelkõige autosse paigaldatava teed juhatava seadmega, mille funktsioonid on enamiku jaoks nüüd mõnesse nutirakendusse kolinud ja mis tagab värske info erinevate sihtkohtade osas internetiühenduse abil. Ei tulda enam selle pealegi, et GPS-keskkonnas ettevõtte infot kuvada või olemasolevat värskendada.

Kus kasutatakse GPS-i endiselt?
Näiteks transpordivaldkonnas — lennundudes, laevanduses, maantee- ja raudteetranspordis ning rasketehnika juhtimisel. Samuti teadus- ja julgeolekuvaldkonnas erinevate protsesside jälgimiseks või uuringute läbi viimiseks ning kaardistamiseks.

Tavakasutaja puutub GPS-süsteemiga kokku enamasti autosse sisse ehitatud naviseadmete puhul. Tänapäevalgi saavad paljud naviseadmed kogu info GPS-võrgust, kasutamata lisaks mobiilset internetti.

GPS-i eeliseks on signaali levimine igal pool ning see on tasuta. Lisaks ohutus, kuna tähelepanu kõrvale juhtivaid detaile on nutiseadmega võrreldes märksa vähem.

Turvalisus ennekõike

Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika järgi on viimase nelja aasta jooksul vastassuunda kaldumise tõttu põhjustatud liiklusõnnetuste arv kasvanud 40 protsenti ja kokkupõrked reastumisel 27 protsenti. Liiklusmärkide, teepiirete ja ehitiste kahjustamine on suurenenud kolmandiku võrra. LKF-i juhi Mart Jesse hinnangul on nende liiklusõnnetuste peamisteks põhjusteks liiga suur sõidukiirus ja autojuhtide kõrvalised tegevused sõidu ajal, eriti nutiseadme kasutamine.

GPS-seadmeid eelistatakse ka reisides tundmatutes kohtades. Pikkadel reisidel võib nutiseadmes kasutatav internet üsna kulukaks kujuneda. GPS-ile saab soove sihtkohtade osas edastada häälkäskluste abil. GPS-süsteemis pole info eest vaja maksta.

Mis on GPS-i tulevik? Isiklike navigeerimisseadmete müüginumbrid on pidevas languses, kuid autodesse sisseehitatud GPS-seadmete hulk tõuseb, esimest korda ületas viimaste müük isiklike naviseadmete oma juba 2013. aastal.

Ettevõtte info kuvamine GPS-süsteemis

Kas oled mõelnud oma ettevõtte lisamisest GPS-süsteemi? Kui mitte, siis pole seda ilmselt teinud ka otsesed konkurendid, mis juba annab eelise enda nähtavaks muutmisel. Söögikohad, teeäärsed kauplused ja teenindusjaamad, majutuskohad, suurendavad võimalusi meelitada kliente just enda juurde, samas näiteks tootmisettevõtted või logistikakeskused saavad GPS-i keskkonnas end nähtavaks tehes täpsemini enda juurde juhatada kaubavedajaid.

Info peab olema värske!

Kuna paljud peavad GPS-i minevikutooteks, ei vaevu nad ka sellesse keskkonda laetud andmeid värskendama. Enamik GPS-süsteemidest saavad info paarilt suuremalt andmeedastajalt. Viimased võtavad internetist just nii värsket infot kui seal ettevõtte kohta leidub, seda tegelikult tihti ka siis, kui ettevõte pole üldse GPS-i kataloogis registreeritud. Vale informatsioon tekitab aga pahameelt kasutajates, kes GPS-i usaldavad ja alles sihtkohta jõudes avastavad, et GPS-i kataloogis olnud info osutus valeks. See omakorda kujundab ka kliendi arvamust ettevõttest ning võib tuua negatiivseid arvustusi.

Kuidas käitub GPS-i kasutaja?

See pole küll rusikareegel, kuid väga tihti pole GPS-i kasutaja ettevõtet varem külastanud. Just söögi- ja majutuskohtade pidajaile ning teistele kohalikele ettevõtjaile on oluline seda teada, et GPS-i abil nendeni jõudev klient on läbisõitja. Vastavalt sellele peaks GPS-kataloogidesse ka infot andma.

Kohalikel ettevõtjatel tasuks silmas pidada, et andmete edastamine võimalikult paljudesse kanalitesse suurendab oluliselt ettevõtte nähtavust. Kuna GPS-i kasutajad on juba varasemalt märkinud, et soovivad lisaks kaartidele ja teejuhistele näha ka ettevõtte lahtiolekuaegu, arvustusi, sooduspakkumisi ning kapmaaniaid, mängib GPS-i kataloogidesse sisestatud info tulevikus veelgi suuremat rolli.


Kas GPS-tehnoloogia areneb?
Nutitelefonide turuletulek ähvardas isiklikud GPS-seadmed turult välja tõrjuda, näiteks sarnaselt CD- ja MP3-mängijatele. Samas pole nii läinud, mitmed nutitelefoni rakendusedki kasutavad lisaks internetile GPS-i signaali. Tarbijatehnoloogia liidu (Consumer Technology Association) hinnangul mängivad GPS-süsteemid olulist rolli aastal 2030 isesõitvates autodes, mis sel ajahetkel on juba massiliselt levinud.
Samuti leiab GPS-tehnoloogia rakendust asukohapõhises turunduses, sellest väljundist on huvitatud kõik osapooled alates autotootjatest, teenusepakkujatest kuni GPS-seadmete tootjateni.

Kuidas toimida?

Kuigi ettevõtte andmete lisamine GPS kataloogidesse ei mõjuta ettevõtte SEO-d, on sellel mitmeid, mitte nii ilmseid, kuid olulisi eeliseid, mida paljud ei märka. See tähelepanematus annab eelise ettevõtetele, kes GPS kataloogides olemas on. Üha enam sõidukite tootjaid installib sõidukitesse sisseehitatud navigatsiooniseadmeid ning GPS-seadmete kasutajate arv kasvab jõudsalt. Üha rohkem tarbijaid kasutab GPS-i, et jõuda sinna, kuhu neil on vaja minna ja sihtkohaks võiks olla ka sinu ettevõte. Kui kliendid otsivad sinu ettevõtet kohalikust otsingust võiksid nad seda teha ka GPS seadmes.

syncme-üks-platvorm

Lokaalne SEO strateegia ja edu hooajalises äris

Ehk, kuidas me aitasime Aalux tradingul üles ehitada lokaalse SEO strateegia läbi kiire ja mugava tarkvaralahenduse kasvatades nii veebikülastusi kui ka kontaktide arvu võrreldes talvise rehvivahetuse perioodiga.
Google-my-business

10 müügikontaktini jõudmise faktorit Google Minu Ettevõtte profiililt

Kuidas saada rohkem kliendikontakte läbi Google Minu Ettevõtte? Siin on kümme faktorit, millel on suurim mõju Google Minu Ettevõtte konversioonidele.
2021. aasta digitrendid

2021. aasta digitrendid

Ettevõtetele, kes soovivad saavutada pandeemiajärgselt edu, on jätkuvalt olulisel kohal integreeritud mainehaldus kohalikus orgaanilises otsingus.
syncme-üks-platvorm

Lokaalne SEO strateegia ja edu hooajalises äris

Ehk, kuidas me aitasime Aalux tradingul üles ehitada lokaalse SEO strateegia läbi kiire ja mugava tarkvaralahenduse kasvatades nii veebikülastusi kui ka kontaktide arvu võrreldes talvise rehvivahetuse perioodiga.
Google-my-business

10 müügikontaktini jõudmise faktorit Google Minu Ettevõtte profiililt

Kuidas saada rohkem kliendikontakte läbi Google Minu Ettevõtte? Siin on kümme faktorit, millel on suurim mõju Google Minu Ettevõtte konversioonidele.
2021. aasta digitrendid

2021. aasta digitrendid

Ettevõtetele, kes soovivad saavutada pandeemiajärgselt edu, on jätkuvalt olulisel kohal integreeritud mainehaldus kohalikus orgaanilises otsingus.
GPS kataloogid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Ettevõtte andmete lisamisel GPS kataloogidesse on mitmeid, mitte nii ilmseid, kuid olulisi eeliseid, mida paljud ei märka.
jaemüügi strateegia planeerimine

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas näevad jaemüügi tulevikku Google’i eksperdid, mil moel ja millistel turgudel jaemüük kasvab?
nullkliki otsingud

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest 0-kliki otsingutest?

Nullkliki otsinguks loetakse neid, kus kasutaja otsingutulemuste lehel ühtki linki ei kliki ja edasi ei liigu.
Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.
SyncMe uued koostööpartnerid

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.
Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.
Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Google on kinnitanud, et kvaliteetne, sisukas ja positiivne tagasiside klientidelt parandab ettevõtte nähtavust nende otsingumootoris märkimisväärselt.
Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses.
Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel.
Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.
Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.
Mida teised sinu ärist arvavad?

Mida teised sinu ärist arvavad?

Ettevõtluses on maine alati oluline olnud ning just praegustel keerulistel hetkedel on paljud ettevõtted asunud otsima veebipõhist mainehalduslahendust või asunud oma avalikke andmeid korrastama.
Õige info üle interneti

Õige info üle interneti

Tehisintellekti areng teeb otsingumootorid targemaks iga päev. Progress võimaldab neil teha aina põhjalikumaid infokaarte, mis aitavad vastata kasutajate küsimustele täpsemalt, kui kunagi varem.
SyncMe kaanepilt

Ühenda kontod SyncMe-ga

Loe lähemalt, miks on kasulik oma SyncMe konto ühendada Google My Business ja Facebooki kontodega.

Küsimuste puhul võta meiega ühendust

SyncMe logo

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.