
Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata
Kuidas näevad jaemüügi tulevikku Google’i eksperdid, mil moel ja millistel turgudel jaemüük kasvab?
Jaemüüjad pole oma ettevõttega ilmselt kunagi nii kummalises olukorras olnud. Samal ajal, kui paljud võitlevad ellujäämise nimel, on mõned pidanud toime tulema enneolematu nõudluse ja müügi tohutu kasvuga vägagi üllatavates tootegruppides. Tegelikult pole me veel sugugi kriisist välja tulnud ning ettevõtte taastumiseks ja tulevaseks kasvuks peaks just praegu valmistuma.
Google’i jaemüügieksperdid tegelesid küsimusega järgmise viie aasta vaates juba enne koroonapandeemiat, kuna jaekaubandus oli varemgi läbi tegemas enneolematut muutust. Selleks viidi koos Euromonitoriga läbi suur jaemüügile keskendunud uuring, milles vaadeldi füüsilist jaemüüki, e-kaubandust ja müügiturgu kogu sektoris kümnel arenenud turul üle maailma.
Kaubanduses tõuseb käive tugeva digitaalse pakkumisega kauplejatel
Kuigi kriis kiirendas veebimüüki, tehakse eeldatavasti aastal 2024 endiselt 78% oste otse kauplusest ning veebist 22%. Sellegipoolest on kasulik mõelda digikohalule, sest uuringust selgub, et kauplused, kes on tugevad veebikaubanduses, saavad viie aasta jooksul suurema käibe ka füüsilistes poodides. Kliendikogemus veebis tuleks hoida sujuvana ja integreerituna füüsilise kauplusega.
Aastaks 2024 läheb 53% jaemüügitulust ettevõtetele, kelle ärimudeli osaks on digitaalne pakkumine. Kui rangemaid isolatsioonimeetmed taastatakse, võib see ulatuda 56% -ni. Digitaalselt küpsed turud, nagu Ühendkuningriik ja USA, näevad, et kaks kolmandikku tulust tuleb jaekaubandusettevõtetele, kes kasutavad digitaalseid kanaleid. Prantsusmaal suureneb see näitaja aastaks 2024 peaaegu kahekordseks, mis on kõikidest turgudest kõige suurema kasvuga.
Kuidas jaemüügi kasv viie aasta perspektiivis ümber jaotatakse?
Euromonitori uuringus nähakse helgemat tulevikku just neil ettevõtetel, kelle e-kaubanduse osakaal füüsilise kõrval on juba 5-35%. Nad kasvavad enamikel turgudel nii kohalike kui suurte rahvusvaheliste ettevõtete kaudu. Sarnast arengut on oodata ka praegustel veebipõhistel jaemüüjatel, kes laiendavad oma pakkumist füüsiliste müügikohtade loomisega. Füüsiliste jaemüüjate hulk üldiselt on aga langustrendis kõikidel turgudel.
Kolm suunda, mida pikaajalise strateegia planeerimisel arvestada
Uuringus tuuakse välja kolm peamist suunda, mida käimasoleval turu ümberjagamisel silmas pidada ning mis võiks tagada edu pikemaks ajaks.
– Tarbijad ostavad nii veebis kui füüsilistes kauplustes. Mõlemas kanalis esindatud jaemüüjate müügikasvuks prognoositakse 86%.
– Pandeemia on muutnud tarbijad ettearvamatuks. 73% tarbijatest ei eelista enam e-poodi füüsilisele kauplusele ning vastupidi, lähtutakse hetkeolukorrast. Enne kriisi oli selliste tarbijate osakaal 65%. Otsitakse omavahel hästiühildatud füüsilisi ja veebipoode, jaemüüja fookuses peaks olema integreeritud veebipõhise ning füüsilise ostukogemuse tagamine.
– Konkurentsivõimelised hinnad, mõõdukalt edastatud kasulikud soovitused ja personaalne abi on tegurid, mis aitavad tarbijal jaemüüjat valida. Tarbijad soovivad piisavalt infot, et ise otsus langetada. Mida segasem ostuprotsess talle tundub, seda tõenäolisem, et ost sooritatakse mujal. Tarbijatel on tohutult palju valikuvõimalusi, tarbija aitamine valikutes orienteeriumisel on tulevikus võtmetähtsusega.
Seotud postitused

2021. aasta digitrendid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

2021. aasta digitrendid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest 0-kliki otsingutest?

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Mida teised sinu ärist arvavad?

Õige info üle interneti

Ühenda kontod SyncMe-ga

Jõulutervitus

Mida teha et kliendid sind online-is usaldaksid?

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Mida teised sinu ärist arvavad?

2021. aasta digitrendid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest 0-kliki otsingutest?

Jõulutervitus

Mida teha et kliendid sind online-is usaldaksid?

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Õige info üle interneti

Ühenda kontod SyncMe-ga

Jõulutervitus

Mida teha et kliendid sind online-is usaldaksid?

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Õige info üle interneti

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Mida teised sinu ärist arvavad?
Küsimuste puhul võta meiega ühendust
