jaemüügi strateegia planeerimine

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas näevad jaemüügi tulevikku Google’i eksperdid, mil moel ja millistel turgudel jaemüük kasvab?

Jaemüüjad pole oma ettevõttega ilmselt kunagi nii kummalises olukorras olnud. Samal ajal, kui paljud võitlevad ellujäämise nimel, on mõned pidanud toime tulema enneolematu nõudluse ja müügi tohutu kasvuga vägagi üllatavates tootegruppides. Tegelikult pole me veel sugugi kriisist välja tulnud ning ettevõtte taastumiseks ja tulevaseks kasvuks peaks just praegu valmistuma.

Google’i jaemüügieksperdid tegelesid küsimusega järgmise viie aasta vaates juba enne koroonapandeemiat, kuna jaekaubandus oli varemgi läbi tegemas enneolematut muutust. Selleks viidi koos Euromonitoriga läbi suur jaemüügile keskendunud uuring, milles vaadeldi füüsilist jaemüüki, e-kaubandust ja müügiturgu kogu sektoris kümnel arenenud turul üle maailma.

Kaubanduses tõuseb käive tugeva digitaalse pakkumisega kauplejatel

Kuigi kriis kiirendas veebimüüki, tehakse eeldatavasti aastal 2024 endiselt 78% oste otse kauplusest ning veebist 22%. Sellegipoolest on kasulik mõelda digikohalule, sest uuringust selgub, et kauplused, kes on tugevad veebikaubanduses, saavad viie aasta jooksul suurema käibe ka füüsilistes poodides. Kliendikogemus veebis tuleks hoida sujuvana ja integreerituna füüsilise kauplusega.

Aastaks 2024 läheb 53% jaemüügitulust ettevõtetele, kelle ärimudeli osaks on digitaalne pakkumine. Kui rangemaid isolatsioonimeetmed taastatakse, võib see ulatuda 56% -ni. Digitaalselt küpsed turud, nagu Ühendkuningriik ja USA, näevad, et kaks kolmandikku tulust tuleb jaekaubandusettevõtetele, kes kasutavad digitaalseid kanaleid. Prantsusmaal suureneb see näitaja aastaks 2024 peaaegu kahekordseks, mis on kõikidest turgudest kõige suurema kasvuga.

Kuidas jaemüügi kasv viie aasta perspektiivis ümber jaotatakse?

Euromonitori uuringus nähakse helgemat tulevikku just neil ettevõtetel, kelle e-kaubanduse osakaal füüsilise kõrval on juba 5-35%. Nad kasvavad enamikel turgudel nii kohalike kui suurte rahvusvaheliste ettevõtete kaudu. Sarnast arengut on oodata ka praegustel veebipõhistel jaemüüjatel, kes laiendavad oma pakkumist füüsiliste müügikohtade loomisega. Füüsiliste jaemüüjate hulk üldiselt on aga langustrendis kõikidel turgudel.

Kolm suunda, mida pikaajalise strateegia planeerimisel arvestada

Uuringus tuuakse välja kolm peamist suunda, mida käimasoleval turu ümberjagamisel silmas pidada ning mis võiks tagada edu pikemaks ajaks.

Tarbijad ostavad nii veebis kui füüsilistes kauplustes. Mõlemas kanalis esindatud jaemüüjate müügikasvuks prognoositakse 86%.

– Pandeemia on muutnud tarbijad ettearvamatuks. 73% tarbijatest ei eelista enam e-poodi füüsilisele kauplusele ning vastupidi, lähtutakse hetkeolukorrast. Enne kriisi oli selliste tarbijate osakaal 65%. Otsitakse omavahel hästiühildatud füüsilisi ja veebipoode, jaemüüja fookuses peaks olema integreeritud veebipõhise ning füüsilise ostukogemuse tagamine.

– Konkurentsivõimelised hinnad, mõõdukalt edastatud kasulikud soovitused ja personaalne abi on tegurid, mis aitavad tarbijal jaemüüjat valida. Tarbijad soovivad piisavalt infot, et ise otsus langetada. Mida segasem ostuprotsess talle tundub, seda tõenäolisem, et ost sooritatakse mujal. Tarbijatel on tohutult palju valikuvõimalusi, tarbija aitamine valikutes orienteeriumisel on tulevikus võtmetähtsusega.

2021. aasta digitrendid

2021. aasta digitrendid

Ettevõtetele, kes soovivad saavutada pandeemiajärgselt edu, on jätkuvalt olulisel kohal integreeritud mainehaldus kohalikus orgaanilises otsingus.
GPS kataloogid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Ettevõtte andmete lisamisel GPS kataloogidesse on mitmeid, mitte nii ilmseid, kuid olulisi eeliseid, mida paljud ei märka.
jaemüügi strateegia planeerimine

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas näevad jaemüügi tulevikku Google’i eksperdid, mil moel ja millistel turgudel jaemüük kasvab?
2021. aasta digitrendid

2021. aasta digitrendid

Ettevõtetele, kes soovivad saavutada pandeemiajärgselt edu, on jätkuvalt olulisel kohal integreeritud mainehaldus kohalikus orgaanilises otsingus.
GPS kataloogid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Ettevõtte andmete lisamisel GPS kataloogidesse on mitmeid, mitte nii ilmseid, kuid olulisi eeliseid, mida paljud ei märka.
jaemüügi strateegia planeerimine

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas näevad jaemüügi tulevikku Google’i eksperdid, mil moel ja millistel turgudel jaemüük kasvab?
nullkliki otsingud

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest 0-kliki otsingutest?

Nullkliki otsinguks loetakse neid, kus kasutaja otsingutulemuste lehel ühtki linki ei kliki ja edasi ei liigu.
Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.
SyncMe uued koostööpartnerid

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.
Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.
Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Google on kinnitanud, et kvaliteetne, sisukas ja positiivne tagasiside klientidelt parandab ettevõtte nähtavust nende otsingumootoris märkimisväärselt.
Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses.
Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel.
Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.
Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.
Mida teised sinu ärist arvavad?

Mida teised sinu ärist arvavad?

Ettevõtluses on maine alati oluline olnud ning just praegustel keerulistel hetkedel on paljud ettevõtted asunud otsima veebipõhist mainehalduslahendust või asunud oma avalikke andmeid korrastama.
Õige info üle interneti

Õige info üle interneti

Tehisintellekti areng teeb otsingumootorid targemaks iga päev. Progress võimaldab neil teha aina põhjalikumaid infokaarte, mis aitavad vastata kasutajate küsimustele täpsemalt, kui kunagi varem.
SyncMe kaanepilt

Ühenda kontod SyncMe-ga

Loe lähemalt, miks on kasulik oma SyncMe konto ühendada Google My Business ja Facebooki kontodega.

Küsimuste puhul võta meiega ühendust

SyncMe logo

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.