Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Kohaliku info loetelu sisaldab eelkõige ettevõtte kontaktandmeid ja põhiinfot selle tegevuse kohta. Tegu on infoga, mida kopeerivad automaatselt erinevad ettevõtlusandmeid koondavad internetikataloogid, tihti endi poolt määratud erinevate reeglite alusel ja ettevõtja teadmata. On üsna keeruline seda andmemassi pidevalt “käsitsi” kontrollida ning enda ettevõtte kohta käivat infot ajakohasena hoida.

Paarikümne aasta eest oli kohalike ettevõtete ainsaks väljundiks telefoniraamat, milles ettevõtteid süstematiseeriti maakondade ja tegevusalade kaupa. Enamasti tuli täiendava info saamiseks teha telefonikõne.
Kui rikkam ettevõtja ostis telefoniraamatusse read, kus näidata lahtiolekuaegu, juhtus neid vahepeal muutma, ning klient sõitis infot arvestades kohale, järgnes pahameel ning mainekadu ettevõttele. Uus info jõudis tarbijani järgmises trükises, samas miski ei garanteerinud vanade trükiste kasutusest kadumist.

Helistamine on juba praegu iidne võimalus teenusepakkujaga suhtlemiseks, sest 80% Eesti elanikkonnast kasutab nutitelefone ja peab usaldusväärseks internetist pärinevat infot. Samas, vaatamata e-poodide kasvutrendile, sooritati veel enne drastilisi muutusi aastal 2020 enam kui kolmveerand ostudest füüsilistest poodidest. Seni püüdsid kohalikud füüsilised ja virtuaalsed ärikataloogid endiselt ühendada tarbijaid mõlema kaubandusliigiga ning füüsiliste ja internetipõhiste asukohtadega.

Ettevõtte andmeid erinevates internetikohtades peaks saama muuta ühes kohas

Mis aga sisaldub kohalikus infoloendis? Ettevõtte nimi, aadress ja telefoninumber (NAT-andmed). Täiendatud platvormid võimaldavad lisada töötajatega seotud infot, tegvuskirjeldusi, biograafiaid, juhised kohale jõudmiseks. Veebikeskkonnad tekitavad reeglina täiendava sisu — lahtiolekuajad, kirjeldused, tootekategooriad, menüüd, juhised, biograafiad ja pildid.
Info haldamist võimaldavatest teenusepakkujatest laseb näiteks SyncMe võrk ettevõtetel sisestada infot kuni 45 geoandmeväljal. Tarbijad otsivad rikkalikku sisu, mille põhjal otsutada ja mida rohkem leidub infot ettevõtja kohta kohalikus loetelus, seda suurem on tõenäosus ka positiivseteks otsusteks.

Uurisime hiljuti SyncMe statistikat ja saime teada, et rikkaliku sisutekstiga ettevõtete kontode vaadatavus oli parem 45-61%. Tänu sadadele ettevõtete loeteludele veebis ei saa ettevõtted kontrollida, kust tarbija teavet otsib, kuid nad saavad kontrollida seda, millist teavet tarbija otsides leiab.

Kolmandikule kasutajaist on valeinfo otsustamisel määrav

Paljud ettevõtted ei halda siiski täielikult endaga seotud kohalikku infot ja tarbijateni jõuab vale teave:

SyncMe uuringus ütles 95% vastanutest, et nad on leidnud veebist otsitava ettevõtte kohta ebaõiget teavet.
– 63% väitis, et seda on juhtunud korduvalt.
– 91% vastanuist kinnitas, et ebaõige info leidmine on mõjutanud nende kliendikogemust.
– Enam kui kolmandik väitis, et sellel oli määrav mõju.

Kui kohalik kirje sisaldab valeteavet, võivad tagajärjed olla äärmiselt kahjulikud. Firma võib potentsiaalsetest klientidest ilma jääda vaid vale aadressi tõttu kaardisaidil või vale nime tõttu ärikataloogides. Veebiettevõtete loendites sisalduva teabe õigsuse tagamine on firmaomanike jaoks, kliendisuhete hoidmiseks ja laiendamiseks, äärmiselt oluline. Kui olete ettevõtte omanik, on esimene samm lisada enda ettevõtte veebi ning siis võtta ohjad enda kätte kõikjale üles laetud info osas.

SyncMe võimaldab hallata tavapärastest ärikataloogidest suuremat süsteemi, see hõlmab ka saite nagu Foursquare, TripAdvisor ja Trustpilot, mis keskenduvad klientide hinnangutele ja ülevaadetele. Samuti kaardistamis- ja navigatsioonisüsteeme nagu TomTom, Garmin ja Waze ning sotsiaalmeediaplatvorme, nagu Facebook ja Snapshat. Kõik need on omaette ärikataloogid, kuna nad sisaldavad teavet ettevõtete asukohtade kohta. Iga veebipõhine ärikataloog on ettevõttele ühtaegu suurepärane võimalus kui ka suur väljakutse.

Halda oma ettevõtte infot internetikataloogides ühe korraga!

Eksisteerib tohutult ärikatalooge, kuidas saaks aga ettevõte tagada, et tema info oleks loetelus õige? Sõltuvalt veebisaidist saab kohalikku infot värskendada iga päev, kord kuus või mitte kunagi. Kui ettevõte ei soovi muuta neid kirjeid käsitsi või ei kasuta SyncMe teenust, on üsna suur tõenäosus, et vähemalt mõnes keskkonnas leidub ettevõtte kohta ebakorrektset informatsiooni. SyncMe abil saavad kohalikud ettevõtted võtta kontrolli end puudutava info üle ning kasutada kohalikku orgaanilist otsingut aktiivse turunduskanalina.

SyncMe teeb koostööd enam kui 20 avaldajaga, sealhulgas Google, Bing ja Apple, et pakkuda klientidele parimat valikut kohalike ettevõtete loendeist.

Logi sisse oma SyncMe kontole juba täna ja värskenda oma ettevõtte andmeid!

Kuidas tegeleda Google's soovimatute arvustustega

Kuidas tegeleda Google's soovimatute arvustustega

Aiandushuvilised on digitaalselt aktiivsemad, kui kunagi varem. Kuidas aga aktiivne digikohalolu haldus tulemusi järk-järgult parandab?
Hortes-aianduskeskus-syncme

Kuidas Hortese aktiivne digikohalolu haldus äritulemusi parandab?

Aiandushuvilised on digitaalselt aktiivsemad, kui kunagi varem. Kuidas aga aktiivne digikohalolu haldus tulemusi järk-järgult parandab?

Kuidas luua Facebooki asukohalehte

Facebooki võimaldab teil iga poe jaoks luua eraldi asukohalehed. Ettevõtte asukohalehed kuvatakse Facebooki otsingus, hõlbustades kasutajatel nende läheduses asuvate ettevõtete leidmist.