
Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele
Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel. Paraku leidub platvorme ja rakendusi, kus kliendid teenusepakkujaid arvustada saavad, väga palju. Arvustuste jälgimisest ning neile vastamisest võib tekkida ettevõtjale paras peavalu.
Erinevad välised arvustused aitavad tegelikult koguda infot ettevõtte sisekliima kohta, muuta kliendid andunud toetajateks ning tuua uusi klientegi. Otsingumootoreid silmas pidades on
arvustustega seotud statistika paljulubav. Brändid, mis vastavad 60% arvustustele, tõusevad ka oma “tähereitingus” ja tulevad otsingutulemustes paremini välja.
Anname näpunäiteid, kuidas korraldada arvustustele vastamist, et ettevõttest jääks usaldusväärne ning väärikas mulje ja otsingumootorite tehnilised nõudmised oleks täidetud.
Kes ja kuidas peaks arvustustele reageerima?
Sõltumata ettevõtte suurusest on vastamise protsess sarnane. Tuleks vältida segadust ja kontrollimata emotsioone. Levinumad vastajad on kas kohalik juht, kes vastutab ettevõtte piirkondliku rakukese eest või ettevõtte klienditeenindusüksus, mis tähendab tsentraalset vastamist piirkonnast sõltumata. Antud valik määrab ka tagasiside tooni — rohkem personaalse või pigem korporatiivse ja pealiskaudsema. Kontrollimatu vastamine tekitab omajagu segadust ettevõtte sees ning ei võimalda tulemusi monitoorida.
Mõistlikum on tegevused kohe kokku leppida ja mitte liialt emotsioonidesse laskuda, ka selliseid tegevusi peab keegi juhtima ja tulemuste eest vastutama, sest digiturunduses on arvustustel märkimisväärne osa.
Kui kiiresti peab arvustusele vastama?
Ideaalis peaks vastama oma klientidele nii kiiresti kui võimalik, pakkudes samaaegselt läbimõeldud ja kasulikku vastuste sisu. Igast arvustusest saab arendada dialoogi, mis võiks ka uusi potentsiaalseid kliente köita.
Erinevate uuringute põhjal võib väita, et 82% klientidest peab probleemide kiiret lahendamist üheks hea klienditeeninduse tunnuseks, see selgub ka SyncMe firmasisesest uuringust (2019).
Enamike jaemüügi, toitlustus-, tervishoiu- ja finantsteenuste pakkujaid vastavad tagasisidele nädala jooksul. LivePersoni uuringu andmetel on kõige kiiremad aga spaa- ja iluteenuste ettevõtted – üle 70% neist vastavad päeva jooksul.
Kuidas leida abi arvustustele vastamisel?
Ettevõttesisene otsus, kes ettevõttes arvustustega tegeleb ja kuidas vastused internetiavarustesse jõuavad, on suur samm edasi võrreldes üldiselt levinud olukorraga arvustuste osas. Tihti ei suudeta mõista arvustuste tegelikku mõju otsingutulemustele.
Need, kelle õlule vastamine langeb, tunnevad üsna pea, et kvaliteetne vastamine on ajamahukas. See omakorda viib soovini protsess automatiseerida. Robot võib säästa aega, kuid inimlik mõõde kipub sedalaadi vastustest kaduma. Päris inimesed saavad samas aru, kas vastab inimene või robot. Vähemalt praegu veel ei soovi keegi robotiga vesteldes lõplikke kokkuleppeid teha. Reaalne inimhääl on tunduvalt usaldusväärsem.
Seotud postitused

2021. aasta digitrendid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

2021. aasta digitrendid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest nullkliki otsingutest?

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Mida teised sinu ärist arvavad?

Õige info üle interneti

Ühenda kontod SyncMe-ga

Jõulutervitus

Mida teha et kliendid sind online-is usaldaksid?

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Mida teised sinu ärist arvavad?

2021. aasta digitrendid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest nullkliki otsingutest?

Jõulutervitus

Mida teha et kliendid sind online-is usaldaksid?

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Õige info üle interneti

Ühenda kontod SyncMe-ga

Jõulutervitus

Mida teha et kliendid sind online-is usaldaksid?

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Õige info üle interneti

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Mida teised sinu ärist arvavad?
Küsimuste puhul võta meiega ühendust
