Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel. Paraku leidub platvorme ja rakendusi, kus kliendid teenusepakkujaid arvustada saavad, väga palju. Arvustuste jälgimisest ning neile vastamisest võib tekkida ettevõtjale paras peavalu.

Erinevad välised arvustused aitavad tegelikult koguda infot ettevõtte sisekliima kohta, muuta kliendid andunud toetajateks ning tuua uusi klientegi. Otsingumootoreid silmas pidades on
arvustustega seotud statistika paljulubav. Brändid, mis vastavad 60% arvustustele, tõusevad ka oma “tähereitingus” ja tulevad otsingutulemustes paremini välja.

Anname näpunäiteid, kuidas korraldada arvustustele vastamist, et ettevõttest jääks usaldusväärne ning väärikas mulje ja otsingumootorite tehnilised nõudmised oleks täidetud.

Kes ja kuidas peaks arvustustele reageerima?

Sõltumata ettevõtte suurusest on vastamise protsess sarnane. Tuleks vältida segadust ja kontrollimata emotsioone. Levinumad vastajad on kas kohalik juht, kes vastutab ettevõtte piirkondliku rakukese eest või ettevõtte klienditeenindusüksus, mis tähendab tsentraalset vastamist piirkonnast sõltumata. Antud valik määrab ka tagasiside tooni — rohkem personaalse või pigem korporatiivse ja pealiskaudsema. Kontrollimatu vastamine tekitab omajagu segadust ettevõtte sees ning ei võimalda tulemusi monitoorida.

Mõistlikum on tegevused kohe kokku leppida ja mitte liialt emotsioonidesse laskuda, ka selliseid tegevusi peab keegi juhtima ja tulemuste eest vastutama, sest digiturunduses on arvustustel märkimisväärne osa.

Kui kiiresti peab arvustusele vastama?

Ideaalis peaks vastama oma klientidele nii kiiresti kui võimalik, pakkudes samaaegselt läbimõeldud ja kasulikku vastuste sisu. Igast arvustusest saab arendada dialoogi, mis võiks ka uusi potentsiaalseid kliente köita.

Erinevate uuringute põhjal võib väita, et 82% klientidest peab probleemide kiiret lahendamist üheks hea klienditeeninduse tunnuseks, see selgub ka SyncMe firmasisesest uuringust (2019).
Enamike jaemüügi, toitlustus-, tervishoiu- ja finantsteenuste pakkujaid vastavad tagasisidele nädala jooksul. LivePersoni uuringu andmetel on kõige kiiremad aga spaa- ja iluteenuste ettevõtted – üle 70% neist vastavad päeva jooksul.

Kuidas leida abi arvustustele vastamisel?

Ettevõttesisene otsus, kes ettevõttes arvustustega tegeleb ja kuidas vastused internetiavarustesse jõuavad, on suur samm edasi võrreldes üldiselt levinud olukorraga arvustuste osas. Tihti ei suudeta mõista arvustuste tegelikku mõju otsingutulemustele.
Need, kelle õlule vastamine langeb, tunnevad üsna pea, et kvaliteetne vastamine on ajamahukas. See omakorda viib soovini protsess automatiseerida. Robot võib säästa aega, kuid inimlik mõõde kipub sedalaadi vastustest kaduma. Päris inimesed saavad samas aru, kas vastab inimene või robot. Vähemalt praegu veel ei soovi keegi robotiga vesteldes lõplikke kokkuleppeid teha. Reaalne inimhääl on tunduvalt usaldusväärsem.

Kolm käitumismalli, mida bränd inimeste usalduse võitmiseks kasutama peaks

Kolm käitumismalli, mida bränd inimeste usalduse võitmiseks kasutama peaks

Tarbijate ootused brändidele tõusevad pidevalt, kuid usaldus ettevõtete suhtes on pidevas languses. Ostu sooritamisel on usaldus kaubamärgi vastu pea sama tähtis kui ostetava toote või teenuse kvaliteet ja hind.
Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.
SyncMe uued koostööpartnerid

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.
Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.
SyncMe uued koostööpartnerid

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.
Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.
Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Google on kinnitanud, et kvaliteetne, sisukas ja positiivne tagasiside klientidelt parandab ettevõtte nähtavust nende otsingumootoris märkimisväärselt.
Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses.
Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel.
Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.
Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.
Mida teised sinu ärist arvavad?

Mida teised sinu ärist arvavad?

Ettevõtluses on maine alati oluline olnud ning just praegustel keerulistel hetkedel on paljud ettevõtted asunud otsima veebipõhist mainehalduslahendust või asunud oma avalikke andmeid korrastama.
Õige info üle interneti

Õige info üle interneti

Tehisintellekti areng teeb otsingumootorid targemaks iga päev. Progress võimaldab neil teha aina põhjalikumaid infokaarte, mis aitavad vastata kasutajate küsimustele täpsemalt, kui kunagi varem.
SyncMe kaanepilt

Ühenda kontod SyncMe-ga

Loe lähemalt, miks on kasulik oma SyncMe konto ühendada Google My Business ja Facebooki kontodega.

Küsimuste puhul võta meiega ühendust

SyncMe logo

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.