Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?
Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.
Kuidas määratleda tarbija kavatsust?
Loomulikult andmetega. Klientide internetikäitumise analüüs võimaldab lihtsalt paika panna trendid, mida määratleda otsingumootorite päringute, sisu ja kliendi tegevuste abil. Kõik need ja muud, vähemtähtsad elemendid, määravad liiklustiheduse teie veebilehel. Jah, mõjutavad ka esmapilgul vähetähtsana tunduvad elemendid nagu ost, broneering, uudiskirjaga liitumine, kandideerimisavaldus või poekülastus. Kogutud andmed võimaldavad sihtida potentsiaalseid tarbijaid.
Tarbijad väljendavad oma kavatsusi otsingukäitumisega miljardeid kordi, nii iga päev. Lisaks olemasolevate klientide kavatsuse jälgimisele, peaks silmas pidama laiemaid trende, kavatsuse indikaatoreid.
Klient kes soovib osta autokindlustust Tartus, otsib suure tõenäosusega kindlustust „minu lähedal“ terminiga, kusjuures kasutaja, kes otsib “millist autokindlustust ma vajan” vajab tõenäoliselt veel aega valdkonna uurimiseks enne kui sooritab ostu.
Terminid nagu “osta” ja “külastada” väljendavad selget kavatsust tehinguks. Need on lihtsad sõnad, mis väljendavad hästi potentsiaalse kliendi soove.
Miks kavatsuspõhine turundus on oluline?
Tänapäeva tarbijad ei jälgi enam lineaarset rada ostuni. Nad pöörduvad oma seadmete poole, et saada vastuseid kohe, otsides täpselt seda, mida soovivad. Nad eeldavad, et pakkujad neile seda ka võimaldavad. Nad väljendavad iga tehtud otsinguga kavatsust. Näiteks kliendi otsing “autoparandus minu lähedal” on parem autoparanduse soovi indikaator, kui teadmine, et klient on kunagi auto ostnud ja omab seda.
Kavatsuspõhises turunduses on väga oluline ära tabada potentsiaalse kliendi soov tehing just teie ettevõttega sõlmida.See võimaldab keskenduda õigetele klientidele ja jõuda nendeni sel hetkel, kui nad on kõige tõenäolisemalt ostu sooritamas. Kavatsuspõhine turundus aitab ettevõtetel minimaalsete kulutustega paremini suurenda konversioone kui üldisema taktikaga, nagu näiteks ainult demograafiapõhise sihtimisega.
Kui ettevõtted kaasavad andmeid, et paremini mõista tarbija kavatsusi, jõuavad nad klientideni olulistel hetkedel ning suurendavad selle tulemusel müüki.
“Inimesed ootavad, et neid abistatakse kõikjal ja see tähendab, et on ülioluline mõõta ja mõista oma kokkupuute mõju tarbijateekonnale kõikides kanalites,” nendib Google. Tänapäeval tähendab edu mõista kavatsust, interaktsioone ja signaale, mis juhivad pikaajalist kasvu.