Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.

Kuidas määratleda tarbija kavatsust?

Loomulikult andmetega. Klientide internetikäitumise analüüs võimaldab lihtsalt paika panna trendid, mida määratleda otsingumootorite päringute, sisu ja kliendi tegevuste abil. Kõik need ja muud, vähemtähtsad elemendid, määravad liiklustiheduse teie veebilehel. Jah, mõjutavad ka esmapilgul vähetähtsana tunduvad elemendid nagu ost, broneering, uudiskirjaga liitumine, kandideerimisavaldus või poekülastus. Kogutud andmed võimaldavad sihtida potentsiaalseid tarbijaid.

Tarbijad väljendavad oma kavatsusi otsingukäitumisega miljardeid kordi, nii iga päev. Lisaks olemasolevate klientide kavatsuse jälgimisele, peaks silmas pidama laiemaid trende, kavatsuse indikaatoreid.

Klient kes soovib osta autokindlustust Tartus, otsib suure tõenäosusega kindlustust „minu lähedal“ terminiga, kusjuures kasutaja, kes otsib “millist autokindlustust ma vajan” vajab tõenäoliselt veel aega valdkonna uurimiseks enne kui sooritab ostu.

Terminid nagu “osta” ja “külastada” väljendavad selget kavatsust tehinguks. Need on lihtsad sõnad, mis väljendavad hästi potentsiaalse kliendi soove.

Miks kavatsuspõhine turundus on oluline?

Tänapäeva tarbijad ei jälgi enam lineaarset rada ostuni. Nad pöörduvad oma seadmete poole, et saada vastuseid kohe, otsides täpselt seda, mida soovivad. Nad eeldavad, et pakkujad neile seda ka võimaldavad. Nad väljendavad iga tehtud otsinguga kavatsust. Näiteks kliendi otsing “autoparandus minu lähedal” on parem autoparanduse soovi indikaator, kui teadmine, et klient on kunagi auto ostnud ja omab seda.

Kavatsuspõhises turunduses on väga oluline ära tabada potentsiaalse kliendi soov tehing just teie ettevõttega sõlmida.See võimaldab keskenduda õigetele klientidele ja jõuda nendeni sel hetkel, kui nad on kõige tõenäolisemalt ostu sooritamas. Kavatsuspõhine turundus aitab ettevõtetel minimaalsete kulutustega paremini suurenda konversioone kui üldisema taktikaga, nagu näiteks ainult demograafiapõhise sihtimisega.

Kui ettevõtted kaasavad andmeid, et paremini mõista tarbija kavatsusi, jõuavad nad klientideni olulistel hetkedel ning suurendavad selle tulemusel müüki.

“Inimesed ootavad, et neid abistatakse kõikjal ja see tähendab, et on ülioluline mõõta ja mõista oma kokkupuute mõju tarbijateekonnale kõikides kanalites,” nendib Google. Tänapäeval tähendab edu mõista kavatsust, interaktsioone ja signaale, mis juhivad pikaajalist kasvu.

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses.

Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Kohaliku info loetelu sisaldab eelkõige ettevõtte kontaktandmeid ja põhiinfot selle tegevuse kohta. Tegu on infoga, mida kopeerivad automaatselt erinevad internetikataloogid

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses.

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.

Õige info üle interneti

Tehisintellekti areng teeb otsingumootorid targemaks iga päev. Progress võimaldab neil teha aina põhjalikumaid infokaarte, mis aitavad vastata kasutajate küsimustele täpsemalt, kui kunagi varem.

Mida teised sinu ärist arvavad?

Ettevõtluses on maine alati oluline olnud ning just praegustel keerulistel hetkedel on paljud ettevõtted asunud otsima veebipõhist mainehalduslahendust või asunud oma avalikke andmeid korrastama.

Ühenda kontod SyncMe-ga

Loe lähemalt, miks on kasulik oma SyncMe konto ühendada Google My Business ja Facebooki kontodega.
uued koostööpartnerid

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Google on kinnitanud, et kvaliteetne, sisukas ja positiivne tagasiside klientidelt parandab ettevõtte nähtavust nende otsingumootoris märkimisväärselt.

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel.

Küsimuste puhul võta meiega ühendust

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.