nullkliki otsingud

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest 0-kliki otsingutest?

0-kliki otsinguks loetakse neid, kus kasutaja otsingutulemuste lehel ühtki linki ei kliki ja edasi ei liigu. See pole ilmtingimata halb, õigupoolest näeb Google juba paar aastat vaeva nullkliki otsingute hulga kasvatamiseks. Tuleb lihtsalt kohaneda.

0-kliki otsinguid põhjustavad mitmed tegurid, nii head kui halvad. Paremal juhul saab kasutaja oma küsimusele vastuse juba otsingutulemuste lehelt. Halvemal juhul tüdineb ta otsimisest või kõnnib kass üle klaviatuuri ning sulgeb brauseriakna. Põhimõtteliselt viib 0-kliki otsinguni kõik hea ja halb, mis takistab kasutajal otsingutulemuste lehelt edasiklikkimist.

Samas pingutab Google juba viimased paar aastat 0-kliki otsingute arvu tõstmise nimel, eesmärgiga muuta info kiiremini ja lihtsamini kättesaadavaks. Eesmärgini jõudmiseks tähtsustab Google veebilehtede esiletõstetud väljavõtted (featured snippets). Tegu on lehtede eelvaadetega, mis paigutatakse otsingutulemuste lehe ülaossa, kohe kasutajale silma alla.

Google Makstud, Orgaanilised ja Null-kliki otsingud (Juuni 2019)

Alates 2019. aasta juunist moodustavad 0-kliki otsingud üle poole kõigist guugeldamistest.

0-kliki otsingud ja kohalik SEO

Asukohaga, näiteks kohalike ettevõtetega, seotud otsingute puhul saab kasutaja soovitud info kaardi eelvaatest, mis asub otsingutulemuste kohal. Seda nimetatakse ka kohalikuks rühmaks (local pack) või kolmeseks rühmaks (three pack).

Kuidas optimeerida mitme asukohaga ettevõtet 0-kliki otsingutele?

0-kliki otsingute osakaalu tõus tähendab, et tarbijad ilmselt ei jõua ettevõtte enda loodud allikateni asukohainfo saamiseks. Nii muutub ettevõte aina enam Google’i kokkuvõtetest sõltuvaks. Seepärast tuleb tagada enda ettevõtte kõikide asukohtade terviklik ja täpne info Google’i keskkonnas, sest sellest sõltub osaliselt ka positsioon otsingutulemustes. Täpne info asukoha ja lahtiolekuaegade kohta tagab samuti tarbijate usalduse, mis on kohalikus kontekstis oluline, sest tegelikult tarbija ilmselt juba umbkaudu teab, kus ettevõte asub ja aimab, kaua see avatud võiks olla. Ta tahab lihtsalt kontrollida.

Ettevõtte info haldamiseks otsingumootorites on tõhus tööriist

Mida laiemalt 0-kliki otsingud levivad, seda rohkem peavad mitme asukohaga ettevõtted veenduma oma asukohtade andmete terviklikkuses ja täpsuses, et kliendid saaksid silmapilkselt kogu vajaliku informatsiooni.

SyncMe annab kõik vajalikud tööriistad, et 0-kliki otsingute puhul oleks kuvatud ettevõtte täpsed andmed. SyncMe aitab kõikide asukohtade informatsiooni muuta ühelt keskselt platvormilt ning suunab selle mitmetesse erinevatesse kanalitesse. Samuti hoiatab, kui ettevõtte kohta on erinevates kanalites vastuolulist või puudulikku teavet. Broneeri videokonsultatsioon juba täna ja saa teada, kui lihtne on koos SyncMe-ga kohaneda 0-kliki otsingutega.

2021. aasta digitrendid

2021. aasta digitrendid

Ettevõtetele, kes soovivad saavutada pandeemiajärgselt edu, on jätkuvalt olulisel kohal integreeritud mainehaldus kohalikus orgaanilises otsingus.
GPS kataloogid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Ettevõtte andmete lisamisel GPS kataloogidesse on mitmeid, mitte nii ilmseid, kuid olulisi eeliseid, mida paljud ei märka.
jaemüügi strateegia planeerimine

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas näevad jaemüügi tulevikku Google’i eksperdid, mil moel ja millistel turgudel jaemüük kasvab?
2021. aasta digitrendid

2021. aasta digitrendid

Ettevõtetele, kes soovivad saavutada pandeemiajärgselt edu, on jätkuvalt olulisel kohal integreeritud mainehaldus kohalikus orgaanilises otsingus.
GPS kataloogid

GPS-il on endiselt oluline roll ettevõtte info kuvamisel

Ettevõtte andmete lisamisel GPS kataloogidesse on mitmeid, mitte nii ilmseid, kuid olulisi eeliseid, mida paljud ei märka.
jaemüügi strateegia planeerimine

Jaemüügi tulevik: kolm suunda, mida järgmise viie aasta strateegiasse kaasata

Kuidas näevad jaemüügi tulevikku Google’i eksperdid, mil moel ja millistel turgudel jaemüük kasvab?
nullkliki otsingud

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest 0-kliki otsingutest?

Nullkliki otsinguks loetakse neid, kus kasutaja otsingutulemuste lehel ühtki linki ei kliki ja edasi ei liigu.
Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.
SyncMe uued koostööpartnerid

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.
Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.
Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Google on kinnitanud, et kvaliteetne, sisukas ja positiivne tagasiside klientidelt parandab ettevõtte nähtavust nende otsingumootoris märkimisväärselt.
Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses.
Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel.
Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.
Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.
Mida teised sinu ärist arvavad?

Mida teised sinu ärist arvavad?

Ettevõtluses on maine alati oluline olnud ning just praegustel keerulistel hetkedel on paljud ettevõtted asunud otsima veebipõhist mainehalduslahendust või asunud oma avalikke andmeid korrastama.
Õige info üle interneti

Õige info üle interneti

Tehisintellekti areng teeb otsingumootorid targemaks iga päev. Progress võimaldab neil teha aina põhjalikumaid infokaarte, mis aitavad vastata kasutajate küsimustele täpsemalt, kui kunagi varem.
SyncMe kaanepilt

Ühenda kontod SyncMe-ga

Loe lähemalt, miks on kasulik oma SyncMe konto ühendada Google My Business ja Facebooki kontodega.

Küsimuste puhul võta meiega ühendust

SyncMe logo

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.