nullkliki otsingud

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest 0-kliki otsingutest?

0-kliki otsinguks loetakse neid, kus kasutaja otsingutulemuste lehel ühtki linki ei kliki ja edasi ei liigu. See pole ilmtingimata halb, õigupoolest näeb Google juba paar aastat vaeva nullkliki otsingute hulga kasvatamiseks. Tuleb lihtsalt kohaneda.

0-kliki otsinguid põhjustavad mitmed tegurid, nii head kui halvad. Paremal juhul saab kasutaja oma küsimusele vastuse juba otsingutulemuste lehelt. Halvemal juhul tüdineb ta otsimisest või kõnnib kass üle klaviatuuri ning sulgeb brauseriakna. Põhimõtteliselt viib 0-kliki otsinguni kõik hea ja halb, mis takistab kasutajal otsingutulemuste lehelt edasiklikkimist.

Samas pingutab Google juba viimased paar aastat 0-kliki otsingute arvu tõstmise nimel, eesmärgiga muuta info kiiremini ja lihtsamini kättesaadavaks. Eesmärgini jõudmiseks tähtsustab Google veebilehtede esiletõstetud väljavõtted (featured snippets). Tegu on lehtede eelvaadetega, mis paigutatakse otsingutulemuste lehe ülaossa, kohe kasutajale silma alla.

Google Makstud, Orgaanilised ja Null-kliki otsingud

Alates 2019. aasta juunist moodustavad 0-kliki otsingud üle poole kõigist guugeldamistest.

0-kliki otsingud ja kohalik SEO

Asukohaga, näiteks kohalike ettevõtetega, seotud otsingute puhul saab kasutaja soovitud info kaardi eelvaatest, mis asub otsingutulemuste kohal. Seda nimetatakse ka kohalikuks paketiks (local pack) või kolmeseks paketiks (three pack).

Kuidas optimeerida mitme asukohaga ettevõtet 0-kliki otsingutele?

0-kliki otsingute osakaalu tõus tähendab, et tarbijad ilmselt ei jõua ettevõtte enda loodud allikateni asukohainfo saamiseks. Nii muutub ettevõte aina enam Google’i kokkuvõtetest sõltuvaks. Seepärast tuleb tagada enda ettevõtte kõikide asukohtade terviklik ja täpne info Google’i keskkonnas, sest sellest sõltub osaliselt ka positsioon otsingutulemustes. Täpne info asukoha ja lahtiolekuaegade kohta tagab samuti tarbijate usalduse, mis on kohalikus kontekstis oluline, sest tegelikult tarbija ilmselt juba umbkaudu teab, kus ettevõte asub ja aimab, kaua see avatud võiks olla. Ta tahab lihtsalt kontrollida.

Ettevõtte info haldamiseks otsingumootorites on tõhus tööriist

Mida laiemalt 0-kliki otsingud levivad, seda rohkem peavad mitme asukohaga ettevõtted veenduma oma asukohtade andmete terviklikkuses ja täpsuses, et kliendid saaksid silmapilkselt kogu vajaliku informatsiooni.

SyncMe annab kõik vajalikud tööriistad, et 0-kliki otsingute puhul oleks kuvatud ettevõtte täpsed andmed. SyncMe aitab kõikide asukohtade informatsiooni muuta ühelt keskselt platvormilt ning suunab selle mitmetesse erinevatesse kanalitesse. Samuti hoiatab, kui ettevõtte kohta on erinevates kanalites vastuolulist või puudulikku teavet. Broneeri videokonsultatsioon juba täna ja saa teada, kui lihtne on koos SyncMe-ga kohaneda 0-kliki otsingutega.

SyncMe jõulukaart

Jõulutervitus

Tee iseendale ja teistele sel aastal suurim kingitus – ole kohal. Ilusaid pühi!
Syncme_LinkedIn_blog

Suurim ärivõrgustik LinkedIn nüüd SyncMe-s!

2003. aastal Californias asutatud LinkedIn on kasvanud tõeliseks gigandiks, kus on koos erinevate alade professionaalid üle kogu maailma.
apple-maps-syncme

SyncMe abil Sirisse! Meie võrgustik sai vägeva täienduse

SyncMe võrgustikku kuulub üle 20 erineva turunduskanali ning näeme pidevalt vaeva, et see number aina suureneks ja suureneks.