nullkliki otsingud

Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest 0-kliki otsingutest?

0-kliki otsinguks loetakse neid, kus kasutaja otsingutulemuste lehel ühtki linki ei kliki ja edasi ei liigu. See pole ilmtingimata halb, õigupoolest näeb Google juba paar aastat vaeva nullkliki otsingute hulga kasvatamiseks. Tuleb lihtsalt kohaneda.

0-kliki otsinguid põhjustavad mitmed tegurid, nii head kui halvad. Paremal juhul saab kasutaja oma küsimusele vastuse juba otsingutulemuste lehelt. Halvemal juhul tüdineb ta otsimisest või kõnnib kass üle klaviatuuri ning sulgeb brauseriakna. Põhimõtteliselt viib 0-kliki otsinguni kõik hea ja halb, mis takistab kasutajal otsingutulemuste lehelt edasiklikkimist.

Samas pingutab Google juba viimased paar aastat 0-kliki otsingute arvu tõstmise nimel, eesmärgiga muuta info kiiremini ja lihtsamini kättesaadavaks. Eesmärgini jõudmiseks tähtsustab Google veebilehtede esiletõstetud väljavõtted (featured snippets). Tegu on lehtede eelvaadetega, mis paigutatakse otsingutulemuste lehe ülaossa, kohe kasutajale silma alla.

Google Makstud, Orgaanilised ja Null-kliki otsingud

Alates 2019. aasta juunist moodustavad 0-kliki otsingud üle poole kõigist guugeldamistest.

0-kliki otsingud ja kohalik SEO

Asukohaga, näiteks kohalike ettevõtetega, seotud otsingute puhul saab kasutaja soovitud info kaardi eelvaatest, mis asub otsingutulemuste kohal. Seda nimetatakse ka kohalikuks paketiks (local pack) või kolmeseks paketiks (three pack).

Kuidas optimeerida mitme asukohaga ettevõtet 0-kliki otsingutele?

0-kliki otsingute osakaalu tõus tähendab, et tarbijad ilmselt ei jõua ettevõtte enda loodud allikateni asukohainfo saamiseks. Nii muutub ettevõte aina enam Google’i kokkuvõtetest sõltuvaks. Seepärast tuleb tagada enda ettevõtte kõikide asukohtade terviklik ja täpne info Google’i keskkonnas, sest sellest sõltub osaliselt ka positsioon otsingutulemustes. Täpne info asukoha ja lahtiolekuaegade kohta tagab samuti tarbijate usalduse, mis on kohalikus kontekstis oluline, sest tegelikult tarbija ilmselt juba umbkaudu teab, kus ettevõte asub ja aimab, kaua see avatud võiks olla. Ta tahab lihtsalt kontrollida.

Ettevõtte info haldamiseks otsingumootorites on tõhus tööriist

Mida laiemalt 0-kliki otsingud levivad, seda rohkem peavad mitme asukohaga ettevõtted veenduma oma asukohtade andmete terviklikkuses ja täpsuses, et kliendid saaksid silmapilkselt kogu vajaliku informatsiooni.

SyncMe annab kõik vajalikud tööriistad, et 0-kliki otsingute puhul oleks kuvatud ettevõtte täpsed andmed. SyncMe aitab kõikide asukohtade informatsiooni muuta ühelt keskselt platvormilt ning suunab selle mitmetesse erinevatesse kanalitesse. Samuti hoiatab, kui ettevõtte kohta on erinevates kanalites vastuolulist või puudulikku teavet. Broneeri videokonsultatsioon juba täna ja saa teada, kui lihtne on koos SyncMe-ga kohaneda 0-kliki otsingutega.

Hortes-aianduskeskus-syncme

Kuidas Hortese aktiivne digikohalolu haldus äritulemusi parandab?

Aiandushuvilised on digitaalselt aktiivsemad, kui kunagi varem. Kuidas aga aktiivne digikohalolu haldus tulemusi järk-järgult parandab?

Kuidas luua Facebooki asukohalehte

Facebooki võimaldab teil iga poe jaoks luua eraldi asukohalehed. Ettevõtte asukohalehed kuvatakse Facebooki otsingus, hõlbustades kasutajatel nende läheduses asuvate ettevõtete leidmist.
syncme-üks-platvorm

Lokaalne SEO strateegia ja edu hooajalises äris

Ehk, kuidas me aitasime Aalux tradingul üles ehitada lokaalse SEO strateegia läbi kiire ja mugava tarkvaralahenduse kasvatades nii veebikülastusi kui ka kontaktide arvu võrreldes talvise rehvivahetuse perioodiga.