Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses. Pole eriti keeruline jõuda otsingutulemuste tippu mõne valdkonnapõhise teenusega üleriigilises otsingutulemuses, kuid on märksa keerulisem olla tipus nende jaoks, kes päriselt ka teie teenust kohe tarbima hakkaks.

Toome näite elust. Põlvas ja selle ümbruses tegutsev teenusepakkuja, ühemehefirma, jagab keskmisest paremini ka “arvutivärki” ja teeb endale ise kodulehe. Täidab muuhulgas SEO seisukohalt olulised väljad, mille olemasolust keskmisel arvuti- ja internetikasutajal aimugi pole. Ta on tehtud töö üle uhke: “Mulle tuleb kõnesid isegi Narvast, Haapsalust ja Paldiskist, ütlen need tööd ära, nii kaugele ma ju ometi sõitma ei hakka!”

Teadmisest, et teie teenust vajatakse kusagil, kuhu pole valmidust kohale sõita, on tegelikult vähe kasu. Raiskate nii enda kui klientide aega.

Eeldusel, et soovite olla turul tõsiseltvõetavaks partneriks, on piirkondlik SEO digiturunduse strateegias ülioluliseks komponendiks. Mõistlik kohaliku SEO strateegia tähendab optimeerimist kõikjal, kus teie ettevõtet kuvatakse, et otsingumootorid saaksid pakkuda tarbijatele nende asukoha põhjal vajalikke otsingutulemusi. Selle eelduseks on värske info ja nähtavus ka kõikvõimalikes kohalikku infot vahendavates ärikataloogides. Kohaliku ettevõtte huvides on otsingutulemustes asukohapõhine nähtavus sõltumata sellest, kas otsitakse valdkonna tooteid või teenuseid.

Elu käib nutiseadmes

Asukohapõhise otsingu tarbeks optimeerimine on tänu mobiilsete seadmete kasutamise kasvule muutunud tohutult palju olulisemaks. Google’i andmetel kahekordistus „otsi minu lähedal“ 2015. aastal, viimase aastaga on mobiiliotsingute arv on kasvanud 146%. Kasutajad pöörduvad oma nutitelefonide poole, et leida kohalikke ettevõtteid, mis tähendab, et teie ettevõtte kohalolek regionaalsetes otsingutulemustes on tähtsam kui kunagi varem.

Reklaamide eemaldamine Google’i otsingumootori vaate paremast tulbast mõjutab ka ettevõtete kohaliku SEO strateegiaid märkimisväärselt. Google’i uus otsingupaigutus surub orgaanilised otsingutulemid esimese ploki alla, jättes kasutajale nähtavaks ainult reklaamiplokid ja piirkondliku otsingu ploki tulemused.

Orgaanilise otsingu tulemused saavad üle 90% klikkidest – kasutajad eelistavad kohalikke otsingutulemusi. Kohaliku otsingu ajakohasuse säilitamiseks peavad ettevõtted keskenduma kohaliku ploki tulemuste kuvamisele, mis tähendab, et kohaliku SEO strateegia peab olema sihipärane ja läbimõeldud.

Mida saab teha, et teie koduleht oleks kohaliku otsingu tarbeks piisavalt optimeeritud?

– Veenduge, et teie NAT andmed (nimi, aadress ja telefoninumber) on alati õiged. Need andmed ja peamised viidete profiilid kogu veebilehel on teie kohaliku SEO strateegia jaoks kriitilise tähtsusega. Kui ühendute SyncMe-ga on teie NAT-andmed alati sünkroniseeritud.

– Lisage oma asukohalehtedele ja loeteludele kohaliku tähtsusega sisu. Otsingumootoritele meeldivad regulaarselt uuendatud lehed, kuid enamik kohalikke ettevõtteid ei uuenda neid lehti kunagi. Ettevõtted, kes lisavad regulaarselt oma asukohalehtedele sisu, on tõenäoliselt kohalike päringute järjestamisel eespool, kui need, kes seda ei tee. Ükskõik, kas need on sündmused, toodete loetelud, menüüd, pakkumised vms. Näiteks SyncMe teabekaart annab võimaluse värskendada antud sisu nii teie kohalikes loeteludes kui ka saidi asukoha lehtedel. SyncMe Lehed on üles ehitatud lokaalse SEO parimatest tavadest lähtudes.

– Jälgige enda mainet veebis ja jagage arvustusi oma piirkonnas. Kliendid liiguvad erasuhtlusest ettevõtetega avalikku suhtlusse sotsiaalmeedias, ülevaatesaitidel ja arutelufoorumites. SyncMe tagasiside jälgimise funktsioon võimaldab teil reaalajas jälgida seda, mida teie ettevõtte kohta räägitakse. See aitab välja sõeluda autentseid ülevaateid klientidelt ning lisada need teie veebisaidi asukohalehtedele.

– Kaasake lingid parimatelt kohalikelt otsingusaitidelt ja kataloogidest, sest otsingumootorid määravad paremusjärjestuse selle põhjal, kui palju teisi veebilehti teie lehele tagasi lingib ja kas antud lehe teavet kuvatakse muudes veebipõhistes kohtades järjepidevalt. Lingid teie asukohale kohalikel otsingusaitidel sobivad hästi kohaliku SEO jaoks. Need suunamavad potentsiaalseid kliente teie lehe kohalikule sisule.

– Lisage oma kirjetele rikkalikku sisu ja minge NAT-ist kaugemale. Piltide kirjeldused, selgitavad tekstid ja juhised teenuste tarbimiseks on väga tõhusad ning tagavad positsiooni kohalike otsingutulemuste ülaosas. SyncMe uuringu käigus vaatasime üle 31 000 asukohta, et selgitada rikkalike toodete ja tarbijate seotuse suhet ning leidsime, et rikkalikku teavet sisaldavad ettevõtted said 416% rohkem vaatamisi.

– Erinevad teenuse- või tootepõhised loetelud on ideaalseks võimaluseks kohaliku SEO seisukohalt kui info pärineb samalt platvormilt.

SyncMe teeb koostööd enam kui 20 info avaldajaga. Muuhulas Google’i, Bingi ja Yandexiga, et pakkuda klientidele tõhusaid kohalike ettevõtete loendeid ning häid positsioone neis.

Kuidas luua Facebooki asukohalehte

Facebooki võimaldab teil iga poe jaoks luua eraldi asukohalehed. Ettevõtte asukohalehed kuvatakse Facebooki otsingus, hõlbustades kasutajatel nende läheduses asuvate ettevõtete leidmist.
syncme-üks-platvorm

Lokaalne SEO strateegia ja edu hooajalises äris

Ehk, kuidas me aitasime Aalux tradingul üles ehitada lokaalse SEO strateegia läbi kiire ja mugava tarkvaralahenduse kasvatades nii veebikülastusi kui ka kontaktide arvu võrreldes talvise rehvivahetuse perioodiga.
Google-my-business

10 müügikontaktini jõudmise faktorit Google Minu Ettevõtte profiililt

Kuidas saada rohkem kliendikontakte läbi Google Minu Ettevõtte? Siin on kümme faktorit, millel on suurim mõju Google Minu Ettevõtte konversioonidele.