Ühenda kontod SyncMe’ga

Loe lähemalt, miks on kasulik oma SyncMe konto ühendada Google My Business ja Facebooki kontodega.

Üha vähem külastavad internetikasutajad ettevõtte kohta info lugemiseks nende veebilehti. Suurem osa otsinguid lõppevad juba Google’is, kus on kirjas ettevõtte telefoninumber, otsitud teenused või päevamenüü ja hinnakiri. Selleks, et ka sinu ettevõte info tuleks otsingutulemustes välja, oleme esile tõstnud kaks olulist kanalit.

Esmalt Facebook, kus on iga kuu 2,4 miljardit aktiivset kasutajat. Linkides oma Facebooki konto, värskendatakse ja sünkroonitakse SyncMe-st teie lehtedele järgmised väljad: nimi, aadress, telefon, veebisait, lahtiolekuajad, kategooriad, nupp üleskutsega, ettevõtte kirjeldus, emailid, makseviisid, asutamise aasta, kaanepilt ja profiilipilt. Lisaks liigub ettevõtte info ka instagrami kaardile, mis võimaldab teie juures pilte teinud kasutajal ettevõte oma postituses mugavalt ära märkida.

SyncMe ühildub otse ka Google My Businessiga (GMB), mis on tööriist ettevõtetele, haldamaks oma andmeid Google’i teenustes. Kui lingite oma GMB konto, sünkroniseerub SyncMe Google’iga, et hallata ja värskendada kirjeid SyncMe infotabeli teabega. Kui GMB kirje(d) on kinnitatud, suunab Google teabe ka teistesse oma teenustesse, nagu Google otsing ja Google Kaardid.

Lisaks sünkroonitakse ka ettevõtte andmed Waze’i, kus on 130 miljonit igakuist aktiivset kasutajat. Waze on maailma suurim kogukonnapõhine liikluse ja navigeerimise rakendus, mis aitab suunata rohkem kliente kohalike ettevõtete juurde.

SyncMe integreerimise kaudu Google’iga saavad kaubamärgid Waze’ile saata oma peamised asukohaandmed, et rohkem kliente neid hõlpsamini üles leiaks.

Otsingumootor soovib otsijale anda parimat infot. Mida täpsemad ja värskemad on teie ettevõtte andmed, seda olulisem olete otsingumootorile. SyncMe platvormil on uute postituste tegemine mõlemasse kanalisse väga lihtne. Logi sisse, mine lehele kuulutused, vali alajaotusest postita ning loo uus postitus. Soovi korral saad eraldi postitada vaid Facebooki või Google-isse. Samuti saad juba täna jaanipäevatervitusega postituse valmis teha ning ajastada postituse ilmumiseks näiteks 24. juunil.

Kontode ühendamiseks ei ole vaja teha muud, kui logida sisse oma SyncMe kontole ning minna avalehelt „optimeeri oma konto“ moodulisse ja alustada konto ühendamist järgides juhiseid. Nii Facebooki, kui ka Google My Businessi konto saab ise teha, aga kui soovite abi, siis aitame suurima heameelega. Peale kontode sünkroonimist on võimalik SyncMe platvormilt jälgida statistikat otsingute kohta, mis veebilehe külastuseni ei vii. Samuti näiteks kui palju olete otsingutulemustes välja tulnud, palju on kaardirakenduses küsitud juhiseid teie ettevõtte juurde ning mitu korda ja mis ajavahemikus on teile läbi kuulutuse helistatud.

Kui oled juba kontod varasemalt sünkrooninud, logi sisse oma SyncMe kontole juba täna ja vaata kuidas sinu ettevõttel läheb.

Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Kohaliku info loetelu sisaldab eelkõige ettevõtte kontaktandmeid ja põhiinfot selle tegevuse kohta. Tegu on infoga, mida kopeerivad automaatselt erinevad internetikataloogid

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.

Õige info üle interneti

Tehisintellekti areng teeb otsingumootorid targemaks iga päev. Progress võimaldab neil teha aina põhjalikumaid infokaarte, mis aitavad vastata kasutajate küsimustele täpsemalt, kui kunagi varem.

Mida teised sinu ärist arvavad?

Ettevõtluses on maine alati oluline olnud ning just praegustel keerulistel hetkedel on paljud ettevõtted asunud otsima veebipõhist mainehalduslahendust või asunud oma avalikke andmeid korrastama.

Ühenda kontod SyncMe-ga

Loe lähemalt, miks on kasulik oma SyncMe konto ühendada Google My Business ja Facebooki kontodega.

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Google on kinnitanud, et kvaliteetne, sisukas ja positiivne tagasiside klientidelt parandab ettevõtte nähtavust nende otsingumootoris märkimisväärselt.

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel.

Piirkondlik optimeerimine toob päriselt ka kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses.

Küsimuste puhul võta meiega ühendust

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.