Rakendused turismiettevõtetele

Kriis on mõjunud raskelt mitmele sektorile, kuid eriti laastavalt mõjus kriis neile ettevõttetele, kelle sissetulekud turistidest sõltuvad. Kuigi vähesel määral on turism taas võimalik, siis täieliku taastumist ei ole veel nii pea oodata. Seepärast tasubki katta kõik baasid, et järgmine hooaeg oleks tänase kahju võrra tulusam. Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.

MaFengWo

MaFengWo’t peetakse Hiina noorte netikasutajate reisipiibliks, pakkudes turismile keskendunud sisu, mis aitab kasutajatel reiside planeerimisel. 2006. aastal asutatud ettevõte on arenenud Hiina suurimaks reisiplatvormiks, millel on üle 100 miljoni kasutaja!

Mafengwo on saanud nii palju positiivset tagasisidet, et isegi Expedia asutaja Rich Barton osales Mafengwo C-seeria rahastamisvoorus, kus koguti 100 miljonit USA dollarit investeeringuid. F-seeria rahastamisvoorus koguti lisaks 250 miljonit USA dollarit.

Mafengwo alustas iseseisvate rändurite reisifoorumina. Platvormi kasutajad jagavad teiste kasutajatega reisinõuandeid, marsruute ja tagasisidet. Selle kasutajaskond kasvab pidevalt ja sellest on saanud tohutu reisijate kogukond. Üks parimaid viise selle toimimise mõistmiseks on mõelda sellele kui TripAdvisori, Lonely Planeti ja Expedia hiinakeelsele vastele.

Kasutades ära oma arusaama milleenialidest rebrändist Mafengwo end aastal 2010 reisi-e-poeks, säilitades samal ajal oma sotsiaalse aspekti. 2016. aastal läks Mafengwo veelgi kaugemale ja arendas end veebireisibürooks (Online Travel Agency). Aastate jooksul on sellest saanud noorema põlvkonna reisipiibel, kuhu tuhanded Hiina rändurid oma sisu postitavad. Kuigi platvorm keskendub sihtkohtadele ja  reisinõuannetele, pakub see ka sisu toodete kohta, mis muudavad reisimise lihtsamaks näiteks kaelapadjad, akupangad jms. Täna leiab platvormilt sisu üle 60 000 sihtkoha kohta üle maailma!

Mafengwo reisiagentuur

2017. aasta lõpuks oli Mafengwos üle 100 miljoni aktiivse kasutaja. Pakkudes juurdepääsu tohutule hulgale kasutajatele, annab Mafengwo ettevõtetele suurepärase võimaluse sihtida Hiina noori. Mafengwos on esindatud ka Eesti vaatamisväärsused ja ettevõtted. Saidilt leiab juba 77 majutuskohta Tartumaalt ning üle 3000 sissekande Tallinna kohta.

Trip.com

Trip.com on rahvusvaheline veebireisibüroo. Veebisait kuulub Trip.com Groupile, mis on üks maailma suurimaid veebireisibüroosid, üle 400 miljoni kasutajaga üle maailma. Trip.com on Skyscanneri emaettevõte.

Sait pakub lendude, hotellide, rongide, autorendi jms. broneerimisteenuseid ning väidetavalt on võimalik lehelt hankida tuba enam kui 1,2 miljonisse hotelli 200 riigis ja lennata rohkem kui 2 miljoni lennuliiniga, mis ühendavad enam kui 5000 linna.

Trip.com on saadaval 19 erinevas keeles, sealhulgas inglise, hiina, mandariini, jaapani, korea, vene, saksa, prantsuse, itaalia, hispaania, hollandi, türgi, poola, kreeka, indoneesia, malaisia ​​ja tai. Samuti pakub see Austraalia, Singapuri ja Hongkongi inglise keelseid versioone.

Trip.com reisiveebileht

HostMe

Hostme on restoranide broneerimis- ja lauahaldussüsteem. Hõlpsasti kasutatav rakendus sisaldades kõike, mida restorani omanik vajab oma saali ja töötajate haldamiseks. Kõik ühes rakendus, mida saab kasutada praktiliselt igas seadmes. HostMe loodi restoranide vajaduste ja tagasiside põhja hõlmates mitmeid funktsioone alates ootenimekirjade haldamisest ja veebipõhiste broneeringute vastuvõtmisest, kuni külaliste eelistuste meeldejätmiseni ning laudade määramiseni.

Rakendust kasutab üle 6000 ettevõtte, neist nimekamad Hilton ja Marriotti hotelliketid. Lisafunktsioonide kasutamiseks tuleks luua HostMe rakendusse kasutaja, kuid läbi SyncMe sünkroonitakse rakendusse Sinu restorani kirjeldus, lahtiolekuaeg, asukoht, maksevõimalused, telefoni number, veebileht, Facebooki leht ja atraktiivsed pildid klientides huvi tekitamiseks.


HostMe rakendus restoranidele

Kasutades neid platvorme jõuad klientideni, kes sind muidu üles ei leia. Nii oled leitav platvormidel, mida turistid on harjunud kasutama ning seda nende emakeeles. Syncme aitab sul luua kontod neisse rakendustesse, mis omakorda aitavad sul kasvatada usaldusväärsust ja olla paremini leitav klientidele, kes sind sinu peamistest infokanalitest otsida ei oska.

Kolm käitumismalli, mida bränd inimeste usalduse võitmiseks kasutama peaks

Kolm käitumismalli, mida bränd inimeste usalduse võitmiseks kasutama peaks

Tarbijate ootused brändidele tõusevad pidevalt, kuid usaldus ettevõtete suhtes on pidevas languses. Ostu sooritamisel on usaldus kaubamärgi vastu pea sama tähtis kui ostetava toote või teenuse kvaliteet ja hind.
Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.
SyncMe uued koostööpartnerid

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.
Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.
SyncMe uued koostööpartnerid

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.
Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.
Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Google on kinnitanud, et kvaliteetne, sisukas ja positiivne tagasiside klientidelt parandab ettevõtte nähtavust nende otsingumootoris märkimisväärselt.
Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses.
Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel.
Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.
Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.
Mida teised sinu ärist arvavad?

Mida teised sinu ärist arvavad?

Ettevõtluses on maine alati oluline olnud ning just praegustel keerulistel hetkedel on paljud ettevõtted asunud otsima veebipõhist mainehalduslahendust või asunud oma avalikke andmeid korrastama.
Õige info üle interneti

Õige info üle interneti

Tehisintellekti areng teeb otsingumootorid targemaks iga päev. Progress võimaldab neil teha aina põhjalikumaid infokaarte, mis aitavad vastata kasutajate küsimustele täpsemalt, kui kunagi varem.
SyncMe kaanepilt

Ühenda kontod SyncMe-ga

Loe lähemalt, miks on kasulik oma SyncMe konto ühendada Google My Business ja Facebooki kontodega.

Küsimuste puhul võta meiega ühendust

SyncMe logo

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.