Rakendused turismiettevõtetele
Kriis on mõjunud raskelt mitmele sektorile, kuid eriti laastavalt mõjus kriis neile ettevõttetele, kelle sissetulekud turistidest sõltuvad. Kuigi vähesel määral on turism taas võimalik, siis täieliku taastumist ei ole veel nii pea oodata. Seepärast tasubki katta kõik baasid, et järgmine hooaeg oleks tänase kahju võrra tulusam. Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.
MaFengWo
MaFengWo’t peetakse Hiina noorte netikasutajate reisipiibliks, pakkudes turismile keskendunud sisu, mis aitab kasutajatel reiside planeerimisel. 2006. aastal asutatud ettevõte on arenenud Hiina suurimaks reisiplatvormiks, millel on üle 100 miljoni kasutaja!
Mafengwo on saanud nii palju positiivset tagasisidet, et isegi Expedia asutaja Rich Barton osales Mafengwo C-seeria rahastamisvoorus, kus koguti 100 miljonit USA dollarit investeeringuid. F-seeria rahastamisvoorus koguti lisaks 250 miljonit USA dollarit.
Mafengwo alustas iseseisvate rändurite reisifoorumina. Platvormi kasutajad jagavad teiste kasutajatega reisinõuandeid, marsruute ja tagasisidet. Selle kasutajaskond kasvab pidevalt ja sellest on saanud tohutu reisijate kogukond. Üks parimaid viise selle toimimise mõistmiseks on mõelda sellele kui TripAdvisori, Lonely Planeti ja Expedia hiinakeelsele vastele.
Kasutades ära oma arusaama milleenialidest rebrändist Mafengwo end aastal 2010 reisi-e-poeks, säilitades samal ajal oma sotsiaalse aspekti. 2016. aastal läks Mafengwo veelgi kaugemale ja arendas end veebireisibürooks (Online Travel Agency). Aastate jooksul on sellest saanud noorema põlvkonna reisipiibel, kuhu tuhanded Hiina rändurid oma sisu postitavad. Kuigi platvorm keskendub sihtkohtadele ja reisinõuannetele, pakub see ka sisu toodete kohta, mis muudavad reisimise lihtsamaks näiteks kaelapadjad, akupangad jms. Täna leiab platvormilt sisu üle 60 000 sihtkoha kohta üle maailma!
2017. aasta lõpuks oli Mafengwos üle 100 miljoni aktiivse kasutaja. Pakkudes juurdepääsu tohutule hulgale kasutajatele, annab Mafengwo ettevõtetele suurepärase võimaluse sihtida Hiina noori. Mafengwos on esindatud ka Eesti vaatamisväärsused ja ettevõtted. Saidilt leiab juba 77 majutuskohta Tartumaalt ning üle 3000 sissekande Tallinna kohta.
Trip.com
Trip.com on rahvusvaheline veebireisibüroo. Veebisait kuulub Trip.com Groupile, mis on üks maailma suurimaid veebireisibüroosid, üle 400 miljoni kasutajaga üle maailma. Trip.com on Skyscanneri emaettevõte.
Sait pakub lendude, hotellide, rongide, autorendi jms. broneerimisteenuseid ning väidetavalt on võimalik lehelt hankida tuba enam kui 1,2 miljonisse hotelli 200 riigis ja lennata rohkem kui 2 miljoni lennuliiniga, mis ühendavad enam kui 5000 linna.
Trip.com on saadaval 19 erinevas keeles, sealhulgas inglise, hiina, mandariini, jaapani, korea, vene, saksa, prantsuse, itaalia, hispaania, hollandi, türgi, poola, kreeka, indoneesia, malaisia ja tai. Samuti pakub see Austraalia, Singapuri ja Hongkongi inglise keelseid versioone.
HostMe
Hostme on restoranide broneerimis- ja lauahaldussüsteem. Hõlpsasti kasutatav rakendus sisaldades kõike, mida restorani omanik vajab oma saali ja töötajate haldamiseks. Kõik ühes rakendus, mida saab kasutada praktiliselt igas seadmes. HostMe loodi restoranide vajaduste ja tagasiside põhja hõlmates mitmeid funktsioone alates ootenimekirjade haldamisest ja veebipõhiste broneeringute vastuvõtmisest, kuni külaliste eelistuste meeldejätmiseni ning laudade määramiseni.
Rakendust kasutab üle 6000 ettevõtte, neist nimekamad Hilton ja Marriotti hotelliketid. Lisafunktsioonide kasutamiseks tuleks luua HostMe rakendusse kasutaja, kuid läbi SyncMe sünkroonitakse rakendusse Sinu restorani kirjeldus, lahtiolekuaeg, asukoht, maksevõimalused, telefoni number, veebileht, Facebooki leht ja atraktiivsed pildid klientides huvi tekitamiseks.
Kasutades neid platvorme jõuad klientideni, kes sind muidu üles ei leia. Nii oled leitav platvormidel, mida turistid on harjunud kasutama ning seda nende emakeeles. Syncme aitab sul luua kontod neisse rakendustesse, mis omakorda aitavad sul kasvatada usaldusväärsust ja olla paremini leitav klientidele, kes sind sinu peamistest infokanalitest otsida ei oska.