Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!
Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud. Märtsi algusest lekkima hakanud info põhjal võiks järeldada, et profiilid saavad olema innovatiivsemad kui Google’i omad.
Kuigi ettevõtete profiile pole veel võimalik muuta, saab teha uuendusteks juba ettevalmistusi ning olla konkurentidest sammu võrra ees. Seni on teada, et Instagrami profiilil hakkavad olema ettevõtte nimi, tegevusvaldkond, lahtiolekuajad, hinnaklass ning veebiaadress ja kontaktandmed. Lisaks profiilipilt ja kolm viimast ettevõtte kontolt jagatud postitust. Mõnevõrra üllatav on, et hetkel, mil palju infot levib videote kaudu, ei kuvata viimaseid videoid.
Kuidas teha ettevalmistusi uueks instaajastuks?
Nupp „Claim“ üleval paremas nurgas võimaldab ettevõtte profiili endaga siduda. Kasutajad saavad omastada ettevõtteid vaid juhul, kui neil on ligipääs sama ettevõtte Facebooki lehele. Ettevõtted saavad ise otsustada, kes saavad end nende profiiliga siduda. Eeldatavasti sünkroniseeritakse ettevõtte baasinfo automaatselt firma Facebooki lehel leiduva infoga. Eelkõige puudutab see ettevõtteid, kel on mitu tegutsemiskohta — segaduste vältimiseks tasub info kiiresti üle kontrollida.
Pole veel selge, kui palju saab mõjutada profiilil kuvatavate fotode valikut. Kui näidatakse alati kolme viimase postituse fotot, mõjutab see tugevalt tulevaste uute postituste sisu. Mõned postitused näitavad fotodel konkreetselt ettevõttega seonduvat, kuid teised jällegi suvalisi emotsioone, mis firma kohta eriti infot ei anna. Ettevõtte seisukohalt peaks postitama vaid infot, mis seda heas valguses näitab, samas sotsiaalmeedia võlu peitub hetkeemotsioonide ajel tehtud postitustes, mis järgmisel hetkel ei pruugi midagi tähendada.
Harju looma ja postitama Instagrami lugusid (stories)
Instagrami kohalikud profiililehed ei anna ettevõtete omanikele palju võimalusi külastajate ligimeelitamiseks. Jättes kõrvale need kolm viimati lisatud pilti, ei ole profiilil palju infot mille põhjal ettevõtet hinnata. Nii muutub harjumuspäraste Instagrami lugude postitamine väga tähtsaks. Kasutajad vaatavad pigem lugusid kui profiile. Instagrami lugude vaatamine ei sega sirvimist, mida teeb enamik instagrami kasutajatest. Kui lugu on läbi või kasutaja on loo vaatamise lõpetanud suundub ta tagasi sisule mida viimati vaatas. Instagrami lood on tohutult populaarsed. Instagrami enda andmetel vaatab lugusid iga päev 500 miljonit kasutajat.
Kui Instagram ametlikult selle uuendusega välja tuleb, on kohaliku ettevõttena igati mõistlik uueks normaalsuseks valmis olla. Alusta juba täna oma Instagrami postituste strateegia muutmist eelpool toodud info põhjal, et saaksid reageerida kui Instagram uuendused avalikustab.
Kui oled ühendanud facebooki konto SyncMe-ga ei ole sul vaja teha muud kui kontorollida üle oma ettevõtte andmed SyncMe platvormil.