Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud. Märtsi algusest lekkima hakanud info põhjal võiks järeldada, et profiilid saavad olema innovatiivsemad kui Google’i omad.

Kuigi ettevõtete profiile pole veel võimalik muuta, saab teha uuendusteks juba ettevalmistusi ning olla konkurentidest sammu võrra ees. Seni on teada, et Instagrami profiilil  hakkavad olema ettevõtte nimi, tegevusvaldkond, lahtiolekuajad, hinnaklass ning veebiaadress ja kontaktandmed. Lisaks profiilipilt ja kolm viimast ettevõtte kontolt jagatud postitust. Mõnevõrra üllatav on, et hetkel, mil palju infot levib videote kaudu, ei kuvata viimaseid videoid.

Kuidas teha ettevalmistusi uueks instaajastuks?

Valmistu Instagrami kohalike ettevõtete buumiks

Nupp „Claim“ üleval paremas nurgas võimaldab ettevõtte profiili endaga siduda. Kasutajad saavad omastada ettevõtteid vaid juhul, kui neil on ligipääs sama ettevõtte Facebooki lehele. Ettevõtted saavad ise otsustada, kes saavad end nende profiiliga siduda. Eeldatavasti sünkroniseeritakse ettevõtte baasinfo automaatselt firma Facebooki lehel leiduva infoga. Eelkõige puudutab see ettevõtteid, kel on mitu tegutsemiskohta — segaduste vältimiseks tasub info kiiresti üle kontrollida.

Pole veel selge, kui palju saab mõjutada profiilil kuvatavate fotode valikut. Kui näidatakse alati kolme viimase postituse fotot, mõjutab see tugevalt tulevaste uute postituste sisu. Mõned postitused näitavad fotodel konkreetselt ettevõttega seonduvat, kuid teised jällegi suvalisi emotsioone, mis firma kohta eriti infot ei anna. Ettevõtte seisukohalt peaks postitama vaid infot, mis seda heas valguses näitab, samas sotsiaalmeedia võlu peitub hetkeemotsioonide ajel tehtud postitustes, mis järgmisel hetkel ei pruugi midagi tähendada.

Valmistu Instagrami kohalike ettevõtete buumiks

Harju looma ja postitama Instagrami lugusid (stories)

Ettevõtte profiil instagramis

Instagrami kohalikud profiililehed ei anna ettevõtete omanikele palju võimalusi külastajate ligimeelitamiseks. Jättes kõrvale need kolm viimati lisatud pilti, ei ole profiilil palju infot mille põhjal ettevõtet hinnata. Nii muutub harjumuspäraste Instagrami lugude postitamine väga tähtsaks. Kasutajad vaatavad pigem lugusid kui profiile. Instagrami lugude vaatamine ei sega sirvimist, mida teeb enamik instagrami kasutajatest. Kui lugu on läbi või kasutaja on loo vaatamise lõpetanud suundub ta tagasi sisule mida viimati vaatas. Instagrami lood on tohutult populaarsed. Instagrami enda andmetel vaatab lugusid iga päev 500 miljonit kasutajat.

Kui Instagram ametlikult selle uuendusega välja tuleb, on kohaliku ettevõttena igati mõistlik uueks normaalsuseks valmis olla. Alusta juba täna oma Instagrami postituste strateegia muutmist eelpool toodud info põhjal, et saaksid reageerida kui Instagram uuendused avalikustab.
Kui oled ühendanud facebooki konto SyncMe-ga ei ole sul vaja teha muud kui kontorollida üle oma ettevõtte andmed SyncMe platvormil.

Miks on kohalik info ettevõttele oluline?

Kohaliku info loetelu sisaldab eelkõige ettevõtte kontaktandmeid ja põhiinfot selle tegevuse kohta. Tegu on infoga, mida kopeerivad automaatselt erinevad internetikataloogid

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.

Piirkondlik optimeerimine toob kliendid ukse taha

Lähiümbruskonna kliente teenindava ettevõtte jaoks on SEO (otsingumootoritele optimeerimine) ülioluline. Teie ettevõte, kaup või teenus peab olema leitav just neile otsingumootori kasutajale, kes asuvad lähiümbruses.

Google’i teenustes võib COVID-19 tõttu tekkida viivitusi

Eriolukorra COVID-19 ajal võib erinevate Google’i teenuste toetamisel esineda ajalisi viivitusi, samuti võidakse rakendada ajutisi piiranguid.

Suured muudatused Instagramis: Kohaliku tähtsusega ettevõtted saavad uue väljundi!

Info, et Instagram hakkab pakkuma võimalust luua profiile kohalikele ettevõtetele, pole ametlikku kinnitust veel saanud.

Vaata, milline korras Google kaardikonto välja näeb

Google kaardikonto aitab ettevõttel klientidele nähtav olla. Google kaardikonto on tasuta tööriist, mis laseb sul hallata, kuidas Sinu ettevõte on kuvatud Google otsingus ning Google mapsis.

Õige info üle interneti

Tehisintellekti areng teeb otsingumootorid targemaks iga päev. Progress võimaldab neil teha aina põhjalikumaid infokaarte, mis aitavad vastata kasutajate küsimustele täpsemalt, kui kunagi varem.

Mida teised sinu ärist arvavad?

Ettevõtluses on maine alati oluline olnud ning just praegustel keerulistel hetkedel on paljud ettevõtted asunud otsima veebipõhist mainehalduslahendust või asunud oma avalikke andmeid korrastama.

Ühenda kontod SyncMe-ga

Loe lähemalt, miks on kasulik oma SyncMe konto ühendada Google My Business ja Facebooki kontodega.
uued koostööpartnerid

SyncMe uued koostööpartnerid turismiettevõtetele

Oleme välja toonud mõned platvormid, millest sa võib-olla kuulnud ei ole, kuid mille abil on võimalik veel rohkemate turistideni jõuda.

Kuidas panna klientide tagasiside enda heaks tööle?

Google on kinnitanud, et kvaliteetne, sisukas ja positiivne tagasiside klientidelt parandab ettevõtte nähtavust nende otsingumootoris märkimisväärselt.

Klient soovib osta! Kuidas kindlustada tehingu toimumine?

Mil moel turundada inimestele, kes on ostu juba sooritamas, aga vajavad veel viimast tõuget? Siin tuleb appi kavatsuspõhine turundus.

Kord majja! Ettevõttes peab keegi järjepidevalt vastama kliendiarvustustele

Klientide arvustustele tuleb vastata kiiresti, personaalselt ja sisukalt. Avatud suhtlus klientidega on võtmeks nii seniste hoidmisel kui uute leidmisel.

Küsimuste puhul võta meiega ühendust

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.