Kuidas lõigata kasu kasvutrendil olevatest 0-kliki otsingutest?

0-kliki otsinguks loetakse neid, kus kasutaja otsingutulemuste lehel ühtki linki ei kliki ja edasi ei liigu. See pole ilmtingimata halb, õigupoolest näeb Google juba paar aastat vaeva nullkliki otsingute hulga kasvatamiseks. Tuleb lihtsalt kohaneda.

0-kliki otsinguid põhjustavad mitmed tegurid, nii head kui halvad. Paremal juhul saab kasutaja oma küsimusele vastuse juba otsingutulemuste lehelt. Halvemal juhul tüdineb ta otsimisest või kõnnib kass üle klaviatuuri ning sulgeb brauseriakna. Põhimõtteliselt viib 0-kliki otsinguni kõik hea ja halb, mis takistab kasutajal otsingutulemuste lehelt edasiklikkimist.

Samas pingutab Google juba viimased paar aastat 0-kliki otsingute arvu tõstmise nimel, eesmärgiga muuta info kiiremini ja lihtsamini kättesaadavaks. Eesmärgini jõudmiseks tähtsustab Google veebilehtede esiletõstetud väljavõtted (featured snippets). Tegu on lehtede eelvaadetega, mis paigutatakse otsingutulemuste lehe ülaossa, kohe kasutajale silma alla.

Alates 2019. aasta juunist moodustavad 0-kliki otsingud üle poole kõigist guugeldamistest.

0-kliki otsingud ja kohalik SEO

Asukohaga, näiteks kohalike ettevõtetega, seotud otsingute puhul saab kasutaja soovitud info kaardi eelvaatest, mis asub otsingutulemuste kohal. Seda nimetatakse ka kohalikuks paketiks (local pack) või kolmeseks paketiks (three pack).

Kuidas optimeerida mitme asukohaga ettevõtet 0-kliki otsingutele?

0-kliki otsingute osakaalu tõus tähendab, et tarbijad ilmselt ei jõua ettevõtte enda loodud allikateni asukohainfo saamiseks. Nii muutub ettevõte aina enam Google’i kokkuvõtetest sõltuvaks. Seepärast tuleb tagada enda ettevõtte kõikide asukohtade terviklik ja täpne info Google’i keskkonnas, sest sellest sõltub osaliselt ka positsioon otsingutulemustes. Täpne info asukoha ja lahtiolekuaegade kohta tagab samuti tarbijate usalduse, mis on kohalikus kontekstis oluline, sest tegelikult tarbija ilmselt juba umbkaudu teab, kus ettevõte asub ja aimab, kaua see avatud võiks olla. Ta tahab lihtsalt kontrollida.

Mida laiemalt 0-kliki otsingud levivad, seda rohkem peavad mitme asukohaga ettevõtted veenduma oma asukohtade andmete terviklikkuses ja täpsuses, et kliendid saaksid silmapilkselt kogu vajaliku informatsiooni.

SyncMe annab kõik vajalikud tööriistad, et 0-kliki otsingute puhul oleks kuvatud ettevõtte täpsed andmed. SyncMe aitab kõikide asukohtade informatsiooni muuta ühelt keskselt platvormilt ning suunab selle mitmetesse erinevatesse kanalitesse. Samuti hoiatab, kui ettevõtte kohta on erinevates kanalites vastuolulist või puudulikku teavet. Broneeri videokonsultatsioon juba täna ja saa teada, kui lihtne on koos SyncMe-ga kohaneda 0-kliki otsingutega.

Meie edulood

Loe edulugusid ning nippe, kuidas SyncMe kõige paremini enda jaoks tööle panna.
Lisaks leiad palju muudki kasulikku.

Kliendi usaldust on võimalik kaotada ja ettevõttele mainekahju põhjustada pealtnäha tühistele detailide tähelepanuta jätmisega, seda eriti jaekaubanduses, kus klient võtab enda väärtuslikku aega, et poodi kohale tulla. Erinevaid...
SyncMe võrgustiku eesmärk on aidata ettevõtetel inimesteni jõuda, ja seda võimalikult paljudes erinevates kanalites ning otsingumootorites. Novembris lisandus SyncMe võrgustikku OpenAI, mille läbi on SyncMe klientide info kättesaadav...
Pärnus tegutseval ettevõttel oli mure, mis mõnelegi kohalikule ärile tuttavalt kõlab. Äripindadele suunatud koristusteenuseid pakkuv Timerita OÜ soovis parandada oma nähtavust Google otsingumootoris....

Mõõda oma ettevõtte nähtavust TASUTA

Vaata, kas kliendid leiavad sinu ettevõtte internetist üles!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.