SyncMe abinurk

Siit leiad vastused küsimustele, mis võivad tekkida SyncMe kasutamisel.
Kui sa aga oma muredele siit vastust ei leia, siis võta ühendust meie klienditoega!

Selles väljas peab olema ettevõtte praegune nimetus, mis peab kattuma ka veebilehel oleva nimega.

Ära lisa palju märksõnu. Ära kirjuta kõiki tähti suurtena. Ära lisa nimele reklaami.

Peab olema kõige tähtsam (peamine tegevusvaldkond) ettevõtte kategooria. Peale esmase kategooria lisamist, vajuta täiustatud ning kontorolli et vastav kategooria oleks olemas.

Kui lisad peakategooria ja kõik kuulutused pole saadaval kategooria probleemi tõttu, siis see tähendab, et kaardistamine süsteemi kategooria ja sinu kategooria vahel pole lõpetatud. Sellisel juhul kontakteeru kasutajatoega. Brownbookil ei ole enda kategooriate nimekirja, mis tähendab, et nemad avaldavad süsteemis olevad kategooriad. Fliggy-se kategooria nimekirja nimi on Feizhu. Tripadvisor on loodud hotellindusvaldkonna platvormiks, nagu Fliggy on loodud toidu ja shoppinguvaldkondadeks. Kategooriad nendel lehtedel on piiratud.

Lisa kõik asjakohased kategooriad.

Aadress: lisa tänava nimi ja maja number
Kuva aadress: (kui on) lisa infot mis võiks aidata kasutajatel ettevõte kergemini üles leida
linn: väldi linna nime lühendamist. Veebilehtedel, nagu näiteks facebook, on piiratud linnade andmebaas mis teeb nad lühenditele väga tundlikuks.
Kui soovid aadressi varjata, ära unusta märkida “peida aadress” valikut ja lisa teenuse pakkumise ala, et kuulutus saaks Googles aktiveeruda.
Pea meeles, et google ei aksepteeri teenuse pakkumise ala mis on kaugemal kui 50km.
Teenuse pakkumise alad võivad olla nii linnad kui ka postiindeksid.

Väldi asukohti mis ei ole seotud sinu ettevõtte ametliku aadressiga. Näiteks toitlustuskoha ees või maja nurgal. Me kasutame asukohaotsinguid nagu Google, Bing või Here ja kui nemad ei suuda täpselt aadressi leida, ilmub aadressi hoiatus teade ning kõik kuulutused on mitte saadaval seniks kuni probleem on lahendatud.

Märgi kõik markerid, kuna mõned neist on olulised GPS lehtedele

Peaks olema ettevõtte peamine telefoni number. Seda ei avaldata kuulutustes, vaid kasutatakse teie kuulutuste korrektse sünkroonimise tagamiseks.

Kontaktandmete all on eraldi väljad nii mobiiltelefoni numbrile, kohalikule numbrile ja ka faxile. Riigi koodi ei ole vaja lisada.

Peaks olema kutse tegevusele (Näiteks: Tasuta konsultatsiooniks vajuta siia). Peab alati sisaldama veebilehe URL´i (näiteks: Parim alkohol siit https://dividliquids.com/shop)

Teie esiletõstetud Featured Message kuvatakse koos teie kuulutusega otsingutulemite lehtedel ja üksikasjalikel lehtedel. See esiletõstetud sõnum aitab teie kuulutusel otsingutulemites teistest tulemustest eristuda. Kõik lehed ei toeta URL-i. Ära kasuta ainult trükitähti.

Selles väljas peaks olema juba API poolt teie ettevõttele lisatud numbrikombinatsioon. Seda välja palun mitte muuta.

Seda ID-d kasutab meie API andmete eksportimisel ja üleslaadimisel.

Maksimaalne tähemärkide arv 750. Peab olema hea kirjeldus ettevõttest, selle tegevusaladest, toodetest ja teenustest mida ettevõte pakub. Võib olla kopeeritud ettevõtte veebilehelt. Lisa tähtsaid märksõnu mis viitavad ettevõtte kategooriale. Kasuta kirjeldavaid täislauseid.

Ära kirjuta vaid nimekirja märksõnadest ilma kirjelduseta. Ära kirjuta liiga lühidalt. Ära ole ebamäärane. Ära unusta mainida ettevõtte kategoorjaid, tooteid ja teenuseid mida ettevõte pakub. Ära kirjuta kõike trükitähtedega. Maksimaalne tähemärkide arv on 750. Peab olema hea kirjeldus ettevõttest, selle toodetest ja teenustest. Võib olla kopeeritud ettevõtte kodulehelt. Lisa olulised märksõnad mis viitavad ettevõtte kategooriatele. Kasuta kirjeldavaid täislauseid.

Lisa ettevõtte tavapärased lahtiolekuajad.

Kui ettevõte on nädalavahetusel suletud märgi ka vastavate päevade ees valik suletud.

Selle välja täitmiseks peavad olema täidetud ka lahtiolekuajad tavapäevadel.

Kui google minu ettevõtte kuulutustel on lahtiolekuajad aga need ei ole lisatud SyncMe lehele siis kontode ühendamisel kirjutatakse need andmed üle.

Lisa kogu korrekte info.

Kui ettevõte on avatud vaid eelneva broneeringu alusel kirjuta vastava sisuline info sellesse välja.

Lisa kõik meiliaadressid mis võiksid kliendile vajalikud olla kontakti loomiseks.

Veebileht peab olema formaadis: https://
Lisa ka url-id mis viitavad otse sinu veebilehele reserveeringu / tellimuse tegemiseks ja menüü / toodete / teenuste lehele.

Kui teie veebilehe URL on pikem või kui see sisaldab jälgimise parameetreid, võite sisestada kuvatava URL, mis kuvatakse vastavas kohas teie kuulutustes. Selle klõpsamisel avaneb teie veebilehe URL. Pange tähele, et kõik avaldajad ei pruugi veebilehe kuvamise URL-i toetada.

Siia lisa antud asukoha klienditeeninduse telefoninumber.

Siia saad lisada veel teise telefoninumbri millelt kliendid võiksid sind kätte saada.

Sellele väljale saad lisada numbri kuhu kliendid saavad helistada tasuta.

Sellele väljale saad lisada URL-i mis viib otse sinu ettevõtte iOS-i rakenduse allalaadimis lehele.

Sellele väljale saad lisada URL-i mis viib otse sinu ettevõtte Androidi rakenduse allalaadimis lehele.

Siia lisa ettevõtte logo. Lubatud formaadid JPG, PNG, GIF, WEBP. Maksimaalne suurus 5mb. Maksimaalsed mõõdud 400x400px.

Pildi saab lisada arvutist või veebist sisestades pildi URL-i.Pildile saab peale üles laadimist lisada pealkirja, üksikasjad, alternatiivse teksti ja URL-i.

Maksimaalne piltide lisamise arv Google My Businessisse on 100pilti. Aksepteeritud formaadid: jpg, png, gif, webp. Minimaalsed mõõdud: 180x180px (need mõõdud on küll miinimumid, kuid suurem osa lehtedest soovitab, et pildid oleksid vähemalt 250x250px)

Ära kasuta madala kvaliteediga pilte.Pildi saab lisada arvutist või veebist sisestades pildi URL-i. Piltidele saab peale üles laadimist lisada pealkirja, üksikasjad, alternatiivse teksti ja URL-i.

Siia lisa ettevõtte Twitteri kasutajanimi.

Siia lisa ettevõtte Facebooki lehe URL.

Siia lisa ettevõtte Instagrami kasutajanimi.

Me ei ühenda instagrami kontosid vaid asukohamarkeeringuid (kohti). Asukohamarkeeringud on ühendatud facebooki lehtedega ja näevad välja sellised: https://www.screencast.com/t/rfwJOSxhZ. Asukohamarkeering on viide üksusele ja kui info facebooki lehel muutub siis muutub see ka automaatselt Instagrami asukohamarkeerigul.

Eelnevalt tuleb lisada sisu alajaotuses Menüüd, Tooted ja teenused, Biograafiad või Sündmused ning seejärel selles väljas valida sobiv loend loodud valikutest.

Siia saad lisada infot väljadele nagu: avamise aasta, tooted, teenused, eritooted, ühendused, kaubamärgid, keeled ja märksõnad. Märksõnu saab lisada maksimaalselt 100 tk.

Esipilt väljendab ettevõtte iseloomu. Esipilt peab olema kuvasuhtega 16:9. Soovitav suurus 10KB kuni 5MB. Minimaalne suurus 480x270px. Maksimaalne suurus 2120x1192px

Esipilt on seadistatud, kui eelistatud pilt, kuid Google ei saa kinnitada, et just see pilt on esimene mis ettevõtet esitleb.

Profiilipilt väljendab ettevõtte iseloomu. Soovitav suurus 5MB. Minimaalne suurus 480x270px. Maksimaalne suurus 250x250px

Siia välja tuleb unikaalne kood peale Google kaardikonto ühendamist.

See väli on ettevõtte siseseks kasutamiseks, kui asukohti on palju on võimalik lisada silte ettevõtete rühmitamiseks Google kaardikontol.

Saadaolevad omadused sõltuvad ettevõtte kategooriast. Seda välja on soovitatav täita selleks, et edastada olulist infot kasutajatele ja olla esindatud tähtsates otsingutes.

Järjekord kuidas atribuudid on esitatud platvormil ei kehti Google kaartide kohta. Google jätab endale õiguse neid esitleda nii nagu ta soovib.

Kui sünkroonid olemasoleva facebooki lehe, siis ei ole need tingimused kohustuslikud. Kui lood lehe facebookis platvormi kaudu siis on need juhised kohustuslikud: Maksimaalne suurus: 4MB. Minimaalsed mõõdud 400x150px. Maksimaalsed mõõdud: 30.000×30.000px

Vahel me ühendame kaanefoto/profiilifoto leitud vastele facebookis, isegi kui kuulutus ei ole aktiivne. See võimaldab sünkroonida konto ilma et peaks samu pilte uuesti sisestama. Kui juhuslikult sobitame lehe vale kontoga, on võimalik see kustutada.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kui sünkroonid olemasoleva facebooki konto siis ei ole need tingimused kohustuslikud. Kui lood lehe facebookis platvormi kaudu, on kohustuslikud järgmised juhised: Maksimaalne suurus: 4MB. Minimaalsed mõõdud: 180x180px. Maksimaalsed mõõdud: 30.000×30.000px

Vahel me ühendame kaanefoto/profiilifoto leitud vastele facebookis, isegi kui kuulutus ei ole aktiivne. See võimaldab sünkroonida konto ilma et peaks samu pilte uuesti sisestama. Kui juhuslikult sobitame lehe vale kontoga, on võimalik see kustutada.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meie edulood

Loe edulugusid ning nippe, kuidas SyncMe kõige paremini enda jaoks tööle panna.
Lisaks leiad palju muudki kasulikku.

Koduleht on tihtipeale väikeettevõtte üks suurimaid turunduskulusid. SyncMe platvorm kodulehe võimalusega on ka Eesti ettevõtjale nüüd kättesaadav....
Prisma poeketi nähtavuse hüppeline kasv. SyncMe platvormiga on kõik alates andmetest kuni statistikani ühes kohas....
Tehisintellekti areng teeb otsingumootorid targemaks iga päev. Progress võimaldab neil teha aina põhjalikumaid infokaarte, mis aitavad vastata kasutajate küsimustele täpsemalt, kui kunagi varem. Otsingumootorite täpsus kujundab tarbija käitumist...

Mõõda oma ettevõtte nähtavust TASUTA

Vaata, kas kliendid leiavad sinu ettevõtte internetist üles!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.