Üha vähem külastavad internetikasutajad ettevõtte kohta info lugemiseks nende veebilehti. Suurem osa otsinguid lõppevad juba Google’is, kus on kirjas ettevõtte telefoninumber, otsitud teenused või päevamenüü ja hinnakiri. Selleks, et ka sinu ettevõte info tuleks otsingutulemustes välja, oleme esile tõstnud kaks olulist kanalit.
Esmalt Facebook, kus on iga kuu 2,4 miljardit aktiivset kasutajat. Linkides oma Facebooki konto, värskendatakse ja sünkroonitakse SyncMe-st teie lehtedele järgmised väljad: nimi, aadress, telefon, veebisait, lahtiolekuajad, kategooriad, nupp üleskutsega, ettevõtte kirjeldus, emailid, makseviisid, asutamise aasta, kaanepilt ja profiilipilt. Lisaks liigub ettevõtte info ka instagrami kaardile, mis võimaldab teie juures pilte teinud kasutajal ettevõte oma postituses mugavalt ära märkida.
SyncMe ühildub otse ka Google My Businessiga (GMB), mis on tööriist ettevõtetele, haldamaks oma andmeid Google’i teenustes. Kui lingite oma GMB konto, sünkroniseerub SyncMe Google’iga, et hallata ja värskendada kirjeid SyncMe infotabeli teabega. Kui GMB kirje(d) on kinnitatud, suunab Google teabe ka teistesse oma teenustesse, nagu Google otsing ja Google Kaardid.
Lisaks sünkroonitakse ka ettevõtte andmed Waze’i, kus on 130 miljonit igakuist aktiivset kasutajat. Waze on maailma suurim kogukonnapõhine liikluse ja navigeerimise rakendus, mis aitab suunata rohkem kliente kohalike ettevõtete juurde.
SyncMe integreerimise kaudu Google’iga saavad kaubamärgid Waze’ile saata oma peamised asukohaandmed, et rohkem kliente neid hõlpsamini üles leiaks.
Otsingumootor soovib otsijale anda parimat infot. Mida täpsemad ja värskemad on teie ettevõtte andmed, seda olulisem olete otsingumootorile. SyncMe platvormil on uute postituste tegemine mõlemasse kanalisse väga lihtne. Logi sisse, mine lehele kuulutused, vali alajaotusest postita ning loo uus postitus. Soovi korral saad eraldi postitada vaid Facebooki või Google-isse. Samuti saad juba täna jaanipäevatervitusega postituse valmis teha ning ajastada postituse ilmumiseks näiteks 24. juunil.
Kontode ühendamiseks ei ole vaja teha muud, kui logida sisse oma SyncMe kontole ning minna avalehelt „optimeeri oma konto“ moodulisse ja alustada konto ühendamist järgides juhiseid. Nii Facebooki, kui ka Google My Businessi konto saab ise teha, aga kui soovite abi, siis aitame suurima heameelega. Peale kontode sünkroonimist on võimalik SyncMe platvormilt jälgida statistikat otsingute kohta, mis veebilehe külastuseni ei vii. Samuti näiteks kui palju olete otsingutulemustes välja tulnud, palju on kaardirakenduses küsitud juhiseid teie ettevõtte juurde ning mitu korda ja mis ajavahemikus on teile läbi kuulutuse helistatud.
Kui oled juba kontod varasemalt sünkrooninud, logi sisse oma SyncMe kontole juba täna ja vaata kuidas sinu ettevõttel läheb.