Kujutleme võimalikku olukorda — on argipäeva hilisõhtu, inimesel oli pikk ja väsitav tööpäev, polnud mahti õieti süüagi. Meenub, et koduses külmkapis ulub tuul. Poed, mis tavaliselt koduteele jäävad, on juba suletud. Ta avab mobiilis kaardirakenduse, otsib toidupoode, mis on veel avatud ja oh imet, vaid veerandtunnise lisajalutuskäigu kaugusel leidub pood, mis sulgeb uksed teistest tund aega hiljem! Sinna jõuaks täpselt.
Rõõm kestab täpselt poe ukseni, sest selgub, et seegi pood sulges tegelikult uksed samal ajal teistega. Rakenduses on vale või vananenud info. Nüüd ei jõua inimene enam ka kolmandasse poodi, mis on kaugemal, kuid mille puhul ta teab, et see on päriselt teistest kauem avatud.
Võib-olla see inimene tavaliselt ei kirjutagi rakendustesse arvustusi, kuid nälg ja väsimus on teinud oma töö ning sel korral ta plahvatab. Ja kirjutab nii, et on kirjutatud. Paneb lisaks veel teeninduskogemusele võimalikult madala hinde.
Kuna poodnik ei halda ega jälgi, mis temaga seotud infokanalites toimub, jääb arvustus vastuseta, see ärritab klienti veel hiljemgi.
Muutmata jääb ka poe lahtiolekuaeg rakenduses, tõenäoliselt leidub varsti järgmine klient, kes seetõttu pettub.
Negatiivse kogemuse tõttu kaotatud kliendi usaldust on raske tagasi võita. Mõistlikum oleks ennetada. Kaardistada tuleks kogu kliendi teekond alates erinevate rakenduste otsinguribadelt kuni poe ukseni. Veebis toetub otsinguteekond reeglina kolmest komponendist, mille abil kauplus klienti mõjutada saab. Need on täpsed andmed erinevates üldlevinud rakendustes, korrektne veebileht ja kliendiga suhtlemine. Just nende kolmega tegelebki SyncMe platvorm, mis võimaldab andmeid hallata ühest kohast kõigis kanalites korraga.
Anna kõigis kanalites piisavalt infot ja hoia see värskena
Kliendid otsivad tänapäeval infot paljudes kanalites. Korrektne info neis on sama elementaarne, kui õigete lahtiolekuaegadega silt poe uksel. Enamasti kasutatakse mõne suurema pakkuja otsingusüsteeme, nagu näiteks Google, Bing või Apple. Iga algoritm järjestab infot erinevate omaduste põhjal. Näiteks mõjutavad otsingupositsioone info lisamise või uuendamise regulaarsus ning sarnasus erinevates kanalites. Sisu struktuur ja loogiline ülesehitus võib samuti määrav olla.
SyncMe platvorm pakub kanaliteülest andmete haldamise võimalust ühest kohast. Nii saab kindel olla, et kui näiteks pühade ajal kaupluse lahtiolekuajad tavapärasest erinevaid, siis nende muutmisel ei unune ükski infokanal. Samuti võimaldab SyncMe hallata eripakkumisi, uuendada pilte erinevates rakendustes jne.
Ühekaupa kasvõi nii lihtsaid toiminguid igal pool eraldi tehes on tegu märkimisväärse ajakuluga ning alati võib ikkagi midagi ununeda.
Lisaks arvestame pidevalt erinevate otsingumootorite arenemist — tegeleme pidevalt sellega, et SyncMe platvorm edastaks rakendustesse infot sobival kujul, mis omakorda võimaldaks meie klientidel võimalikult hästi otsingutes esile tõusta.
Loogiline ja sisukas koduleht
Eriti mahukamate kodulehtede loomisel ja haldamisel on juba elementaarne, et lisaks programmeerijale ning disainerile kaasatakse SEO (otsingumootoritele optimeerimise) spetsialist. Justkui tõlgina inimese ja masina vahel muudab SEO kaupluse kodulehe info ja struktuuri otsingumootorile arusaadavaks. Siis saab otsingumootor tõhusamalt oma tööd teha ja klientidele kvaliteetsemat infot anda.
Tegeletakse nii lehe sisus olevate otsingumärksõnade kui lehe struktuuri ja veel terve rea tehniliste, tavakasutajatele märkamatuks jäävate, parameetritega, mis aitavad kodulehel otsingutes paremini välja tulla. SyncMe platvormil on nende parameetritega juba tegeletud ja toimiv SEO kaasneb teenusega automaatselt.
Näiteks hotellide veebilehtedel on tavaliselt struktureeritud andmetena olemas check-in ja check-out ajad, hotelli kirjeldus, meiliaadressid ja pildid, mis aitavad otsingumootoritel ja AI-assistentidel leida täpsemaid vastuseid. Läbi SyncMe platvormi saab kaupluse otsingulehte ja näiteks ühe keti üksikute kaupluste alamlehti hallata poeketi ülejäänud kodulehest eraldi — näiteks poe lahtiolekuajad muudetakse korraga nii kodulehel kui kõigis SyncMe’ga seotud rakendustes, andmeid tuleb sisestada vaid ühes kohas.
Ühtlasi võimaldab SyncMe juba valmislahendusena luua struktureeritud kodulehe levinumaid teenuseid pakkuvatele teenindusettevõtetele. Näiteks kauplustele, hambaarstikabinetile, majutusasutusele, söögikohale, autoremonditöökojale jms on eelhäälestatud kodulehevormid juba olemas.
Kontrollitud kliendisuhtlus ja tagasiside
Kliendisuhtlus digitaalsetes kanalites mõjutab aina enam ettevõtte kuvandit, kuid eriti keeruliseks ja ajamahukaks muutub selle kogumi haldamine juhul, kui ettevõttele kuulub näiteks mitu kauplust, millel on omakorda kontod erinevatel platvormidel. Aktiivsus sotsiaalmeedias, süsteemne ja kiire vastamine klientide küsimustele ja arvustustele on olulised. Nii nagu tõhus ja sisukas suhtlus aitab levitada positiivset kuvandit, kasvab lumepallina puudulik kliendisuhtlus või suhtluse puudumine. Üks negatiivne kommentaar, eriti veel selline, millele pole reageeritud, võib kujundada ka nende hinnanguid ja eelarvamust, kes reaalselt poodi kohale ei jõuagi.
Madalad hinnangud mõjutavad omakorda nähtavust otsingutulemustes. Näiteks kategooriapõhise otsisõna, olgu selleks kas “toidupood” või “autoremont”, tulemuste reastamisel annab kvaliteetne tagasiside eelise.
SyncMe automatiseeritud lahendused kliendi tagasiside kogumiseks ja haldamiseks võimaldavad jaekaubandusettevõttel kiiresti reageerida, parandada võimalikke vigu ja säilitada mainet. Platvorm pakub tehisintellekti poolt toetatud valmislahendusi tagasiside küsimiseks ning võimalust luua ettevõtte stiiliraamatu põhjal uusi suhtlusmalle.
Milliste kanalite haldust SyncMe ühte koondab?
– Võimaldab postitada sisu kõigile ettevõtte Google’i profiilidele, tagades ühtlasi kampaaniate nähtavuse ka neile, kes ei jõua ettevõtte kodulehele.
– Microsoft’i kanalid (Bing)
– Apple kanalid
– Open AI
– Facebooki, Instagrami ja LinkedIni postituste loomine ning ajastamine.
– Kaardi- ja navigeerimisrakendused Waze, Google Maps, Apple Maps
– Kogu digikanalite statistika ühes rakenduses, andmete jälgimise teeb lihtsamaks see, et info on koondatud ühte raportisse. Parem koondülevaade annab võimaluse planeerida nii sotsiaalmeediategevusi kui nähtavust otsingutes kanalite üleselt.
SyncMe automaatne andmehaldus aitab vähendada digitaalset jalajälge. Andmete käsitsi uuendamine erinevates kanalites ei tähenda ainult töötaja ajakulu, vaid ka täiendavat energiakulu. Tõhusalt struktureeritud andmete abil väheneb serverite koormamine. Lisaks saavad kohalikud ettevõtted SyncMe abil paremini nähtavaks, mis omakorda juhib tarbija lähedalasuvasse kauplusse. Nii väheneb tsentraliseeritud e-kaubandusega seotud transpordi jalajälg.
Platvormiga on võimalik tutvuda meie kodulehel, kus saab lisaks broneerida tasuta SyncMe 30-minutilise tutvustuse meie kliendihalduri poolt.