SyncMe tehniline tugi
Siit leiad vastused küsimustele, mis seostuvad SyncMe kasutamisega. Kui oma küsimusele siit vastust ei leia, aitab sind meie klienditugi.
Nimi
Selles väljas peab olema ettevõtte praegune nimetus, mis peab kattuma ka veebilehel oleva nimega.
Ära lisa palju märksõnu. Ära kirjuta kõiki tähti suurtena. Ära lisa nimele reklaami.
Esmane kategooria
Peab olema kõige tähtsam (peamine tegevusvaldkond) ettevõtte kategooria. Peale esmase kategooria lisamist, vajuta täiustatud ning kontorolli et vastav kategooria oleks olemas.
Kui lisad peakategooria ja kõik kuulutused pole saadaval kategooria probleemi tõttu, siis see tähendab, et kaardistamine süsteemi kategooria ja sinu kategooria vahel pole lõpetatud. Sellisel juhul kontakteeru kasutajatoega. Brownbookil ei ole enda kategooriate nimekirja, mis tähendab, et nemad avaldavad süsteemis olevad kategooriad. Fliggy-se kategooria nimekirja nimi on Feizhu. Tripadvisor on loodud hotellindusvaldkonna platvormiks, nagu Fliggy on loodud toidu ja shoppinguvaldkondadeks. Kategooriad nendel lehtedel on piiratud.
Täiustatud kategooriad
Lisa kõik asjakohased kategooriad.
Aadress
Aadress: lisa tänava nimi ja maja number
Kuva aadress: (kui on) lisa infot mis võiks aidata kasutajatel ettevõte kergemini üles leida
linn: väldi linna nime lühendamist. Veebilehtedel, nagu näiteks facebook, on piiratud linnade andmebaas mis teeb nad lühenditele väga tundlikuks.
Kui soovid aadressi varjata, ära unusta märkida "peida aadress" valikut ja lisa teenuse pakkumise ala, et kuulutus saaks Googles aktiveeruda.
Pea meeles, et google ei aksepteeri teenuse pakkumise ala mis on kaugemal kui 50km.
Teenuse pakkumise alad võivad olla nii linnad kui ka postiindeksid.
Väldi asukohti mis ei ole seotud sinu ettevõtte ametliku aadressiga. Näiteks toitlustuskoha ees või maja nurgal. Me kasutame asukohaotsinguid nagu Google, Bing või Here ja kui nemad ei suuda täpselt aadressi leida, ilmub aadressi hoiatus teade ning kõik kuulutused on mitte saadaval seniks kuni probleem on lahendatud.
Kaardi marker
Märgi kõik markerid, kuna mõned neist on olulised GPS lehtedele
Põhitelefon
Peaks olema ettevõtte peamine telefoni number. Seda ei avaldata kuulutustes, vaid kasutatakse teie kuulutuste korrektse sünkroonimise tagamiseks.
Kontaktandmete all on eraldi väljad nii mobiiltelefoni numbrile, kohalikule numbrile ja ka faxile. Riigi koodi ei ole vaja lisada.
Esiletõstetud sõnum
Peaks olema kutse tegevusele (Näiteks: Tasuta konsultatsiooniks vajuta siia). Peab alati sisaldama veebilehe URL´i (näiteks: Parim alkohol siit https://dividliquids.com/shop)
Teie esiletõstetud Featured Message kuvatakse koos teie kuulutusega otsingutulemite lehtedel ja üksikasjalikel lehtedel. See esiletõstetud sõnum aitab teie kuulutusel otsingutulemites teistest tulemustest eristuda. Kõik lehed ei toeta URL-i. Ära kasuta ainult trükitähti.
Ettevõtte ID
Selles väljas peaks olema juba API poolt teie ettevõttele lisatud numbrikombinatsioon. Seda välja palun mitte muuta.
Seda ID-d kasutab meie API andmete eksportimisel ja üleslaadimisel..
Kirjeldus
Maksimaalne tähemärkide arv 750. Peab olema hea kirjeldus ettevõttest, selle tegevusaladest, toodetest ja teenustest mida ettevõte pakub. Võib olla kopeeritud ettevõtte veebilehelt. Lisa tähtsaid märksõnu mis viitavad ettevõtte kategooriale. Kasuta kirjeldavaid täislauseid.
Ära kirjuta vaid nimekirja märksõnadest ilma kirjelduseta. Ära kirjuta liiga lühidalt. Ära ole ebamäärane. Ära unusta mainida ettevõtte kategoorjaid, tooteid ja teenuseid mida ettevõte pakub. Ära kirjuta kõike trükitähtedega. Maksimaalne tähemärkide arv on 750. Peab olema hea kirjeldus ettevõttest, selle toodetest ja teenustest. Võib olla kopeeritud ettevõtte kodulehelt. Lisa olulised märksõnad mis viitavad ettevõtte kategooriatele. Kasuta kirjeldavaid täislauseid.
Tööaeg
Lisa ettevõtte tavapärased lahtiolekuajad.
Kui ettevõte on nädalavahetusel suletud märgi ka vastavate päevade ees valik suletud.
Kinniolekutunnid
Selle välja täitmiseks peavad olema täidetud ka lahtiolekuajad tavapäevadel.
Kui google minu ettevõtte kuulutustel on lahtiolekuajad aga need ei ole lisatud SyncMe lehele siis kontode ühendamisel kirjutatakse need andmed üle.
Maksevõimalused
Lisa kogu korrekte info.
Lisatundide tekst
Kui ettevõte on avatud vaid eelneva broneeringu alusel kirjuta vastava sisuline info sellesse välja.
Meiliaadressid
Lisa kõik meiliaadressid mis võiksid kliendile vajalikud olla kontakti loomiseks.
Veebisaidid
Veebileht peab olema formaadis: https://
Lisa ka url-id mis viitavad otse sinu veebilehele reserveeringu / tellimuse tegemiseks ja menüü / toodete / teenuste lehele.
Kui teie veebilehe URL on pikem või kui see sisaldab jälgimise parameetreid, võite sisestada kuvatava URL, mis kuvatakse vastavas kohas teie kuulutustes. Selle klõpsamisel avaneb teie veebilehe URL. Pange tähele, et kõik avaldajad ei pruugi veebilehe kuvamise URL-i toetada.
Kohalik telefoninumber
Siia lisa antud asukoha klienditeeninduse telefoninumber.
Alternatiivne telefon
Siia saad lisada veel teise telefoninumbri millelt kliendid võiksid sind kätte saada.
Tasuta telefon
Sellele väljale saad lisada numbri kuhu kliendid saavad helistada tasuta.
iOS-i rakenduse URL
Sellele väljale saad lisada URL-i mis viib otse sinu ettevõtte iOS-i rakenduse allalaadimis lehele.
Androidi rakenduse URL
Sellele väljale saad lisada URL-i mis viib otse sinu ettevõtte Androidi rakenduse allalaadimis lehele.
Ettevõtte logo
Siia lisa ettevõtte logo. Lubatud formaadid JPG, PNG, GIF, WEBP. Maksimaalne suurus 5mb. Maksimaalsed mõõdud 400x400px.
Pildi saab lisada arvutist või veebist sisestades pildi URL-i.Pildile saab peale üles laadimist lisada pealkirja, üksikasjad, alternatiivse teksti ja URL-i.
Fotogalerii
Maksimaalne piltide lisamise arv Google My Businessisse on 100pilti. Aksepteeritud formaadid: jpg, png, gif, webp. Minimaalsed mõõdud: 180x180px (need mõõdud on küll miinimumid, kuid suurem osa lehtedest soovitab, et pildid oleksid vähemalt 250x250px)
Ära kasuta madala kvaliteediga pilte.Pildi saab lisada arvutist või veebist sisestades pildi URL-i. Piltidele saab peale üles laadimist lisada pealkirja, üksikasjad, alternatiivse teksti ja URL-i.
Twitteri pide
Siia lisa ettevõtte Twitteri kasutajanimi.
Facebooki lehe URL
Siia lisa ettevõtte Facebooki lehe URL.
Instagrami varjunimi
Siia lisa ettevõtte Instagrami kasutajanimi.
Me ei ühenda instagrami kontosid vaid asukohamarkeeringuid (kohti). Asukohamarkeeringud on ühendatud facebooki lehtedega ja näevad välja sellised: https://www.screencast.com/t/rfwJOSxhZ. Asukohamarkeering on viide üksusele ja kui info facebooki lehel muutub siis muutub see ka automaatselt Instagrami asukohamarkeerigul.
Täiustatud sisuloendid
Eelnevalt tuleb lisada sisu alajaotuses Menüüd, Tooted ja teenused, Biograafiad või Sündmused ning seejärel selles väljas valida sobiv loend loodud valikutest.
Lisaatribuudid
Siia saad lisada infot väljadele nagu: avamise aasta, tooted, teenused, eritooted, ühendused, kaubamärgid, keeled ja märksõnad. Märksõnu saab lisada maksimaalselt 100 tk.
Google esipilt
Esipilt väljendab ettevõtte iseloomu. Esipilt peab olema kuvasuhtega 16:9. Soovitav suurus 10KB kuni 5MB. Minimaalne suurus 480x270px. Maksimaalne suurus 2120x1192px
Esipilt on seadistatud, kui eelistatud pilt, kuid Google ei saa kinnitada, et just see pilt on esimene mis ettevõtet esitleb.
Google profiilipilt
Profiilipilt väljendab ettevõtte iseloomu. Soovitav suurus 5MB. Minimaalne suurus 480x270px. Maksimaalne suurus 250x250px
Google’i koha ID
Siia välja tuleb unikaalne kood peale Google kaardikonto ühendamist.
Google My Businessi sildid
See väli on ettevõtte siseseks kasutamiseks, kui asukohti on palju on võimalik lisada silte ettevõtete rühmitamiseks Google kaardikontol.
Google’i minu ettevõtte omadused
Saadaolevad omadused sõltuvad ettevõtte kategooriast. Seda välja on soovitatav täita selleks, et edastada olulist infot kasutajatele ja olla esindatud tähtsates otsingutes.
Järjekord kuidas atribuudid on esitatud platvormil ei kehti Google kaartide kohta. Google jätab endale õiguse neid esitleda nii nagu ta soovib.
Facebooki kaanepilt
Kui sünkroonid olemasoleva facebooki lehe, siis ei ole need tingimused kohustuslikud. Kui lood lehe facebookis platvormi kaudu siis on need juhised kohustuslikud: Maksimaalne suurus: 4MB. Minimaalsed mõõdud 400x150px. Maksimaalsed mõõdud: 30.000x30.000px
Vahel me ühendame kaanefoto/profiilifoto leitud vastele facebookis, isegi kui kuulutus ei ole aktiivne. See võimaldab sünkroonida konto ilma et peaks samu pilte uuesti sisestama. Kui juhuslikult sobitame lehe vale kontoga, on võimalik see kustutada.
Facebooki profiilipilt
Kui sünkroonid olemasoleva facebooki konto siis ei ole need tingimused kohustuslikud. Kui lood lehe facebookis platvormi kaudu, on kohustuslikud järgmised juhised: Maksimaalne suurus: 4MB. Minimaalsed mõõdud: 180x180px. Maksimaalsed mõõdud: 30.000x30.000px
Vahel me ühendame kaanefoto/profiilifoto leitud vastele facebookis, isegi kui kuulutus ei ole aktiivne. See võimaldab sünkroonida konto ilma et peaks samu pilte uuesti sisestama. Kui juhuslikult sobitame lehe vale kontoga, on võimalik see kustutada.