Lihtne viis koguda tagasisidet, mis mõjutab klientide ostuotsuseid

Arvustused kindlustavad ettevõtte usaldusväärsust nii võimalike klientide kui ka otsingumootorite silmis. Mida rohkem tagasisidet, seda parem. Vastukaja peab küsima ja sellele omakorda vastama. Just siin tuleb SyncMe Pro appi.

Miks tasub tagasisidet küsida? 

Tagasiside täidab veebis mitut rolli: 

  • Mõjutab klientide ostuotsuseid. 
  • Annab klientidele võimaluse oma kogemust jagada. 
  • Toetab veebilehe orgaanilist liiklust ja positsioone otsingumootorites (Google, Bing) ja portaalides nagu Tripadvisor ja Booking.com. 
  • Võimaldab jälgida, mõõta ja arendada teenuse kvaliteeti. 
  • Aitab jõuda juturobotite nagu ChatGPT, Gemini ja Siri vastustesse. 

Tehisaru kasutab kogutud tagasisidet otsingutele vastuste kuvamiseks ja soovituste tegemiseks, et leida näiteks torumees Tartus või hea kohvik pühapäevaseks brunchiks. 

SyncMe tööriistaga saad tagasidet küsida järgnevates kanalites:  

  • Google 
  • Facebook 
  • Tripadvisor 
  • Booking.com 
  • Trustpilot 
  • Foursquare 

Lisaks on võimalik küsida tagasisidet privaatselt nii, et see välistesse kanalitesse ei jõua. Tagasisidet saad küsida mitmes kanalis korraga.

Näide: tagasiside küsimine on jaotatud võrdselt seitsme kanali vahel. 

SyncMe klienditugi aitab Sul: 

  1. Valida strateegia:  
  • Kasvatada tagasisidet võrdselt eri kanalites; 
  • Keskenduda kanalitele, kus reiting on madalam või konkurentidel on kõrgem reiting; 
  • Küsida vastukaja kindlas kanalis ja suunata klient selleks õigesse kohta.  
  1. Seadistada mallid e-kirja ja SMSi saatmiseks:  
  1. Lisada meilitsi saadetavatele kutsetele õige domeeninimi.  
  1. Lisada kontakte ja edastada kutseid. 
  1. Jälgida saadetud kutsete hetkeseisu.  

SyncMe teeb ka tagasisidele vastamise lihtsaks – AI abiga saad koostada vastused või kogu protsessi automatiseerida. 

Lisaks võimaldab platvorm kliendi tagasisidet analüüsida. Kui Sinu ettevõttele on oluline teada, mida räägivad kliendid näiteks hindadest või klienditeenindusest, saad vastavat infot eraldi jälgida.  

Kas korraga on võimalik saata ka rohkem kutseid? 

Platvorm võimaldab igakuiselt saata kuni 200 e-kirja ja 20 SMSi. Korraga saad üles laadida mitu kontakti või kontaktid oma andmebaasist automaatselt edastada.  

Kas saab luua brändi visuaalsest identideedist lähtuvat malli? 

Platvormile on võimalik lisada personaalsed tekstid ja SyncMe meeskond saab aidata ka mallide disainimisel. Lisainfot saad meie klienditoe meeskonnalt.  

Kas tagasiside kutsete saatmine on saadaval kõigis SyncMe pakettides? 

Funktsioon on saadaval kõigile Pro paketi klientidele. Esmase seadistusega saab Sind aidata meie klienditoe meeskond videokõne käigus. 

Meie edulood

Loe edulugusid ning nippe, kuidas SyncMe kõige paremini enda jaoks tööle panna.
Lisaks leiad palju muudki kasulikku.

Arvustused kindlustavad ettevõtte usaldusväärsust nii võimalike klientide kui ka otsingumootorite silmis. Mida rohkem tagasisidet, seda parem. Vastukaja peab küsima ja sellele omakorda vastama. Just siin tuleb SyncMe Pro...
TikTokil on Eestis üle 380 000 kasutaja, mis tähendab, et see on väärtuslik kanal oma sihtrühmani jõudmiseks. Tänu automaatsele asukohaandmete sünkroniseerimisele on sinu ettevõtte nimi, aadress ja muu...
Tootejuht Martin Paršin räägib sellest, kuidas külalised otse kodulehele tuua....

Mõõda oma ettevõtte nähtavust TASUTA

Vaata, kas kliendid leiavad sinu ettevõtte internetist üles!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.