Miks tasub tagasisidet küsida?
Tagasiside täidab veebis mitut rolli:
- Mõjutab klientide ostuotsuseid.
- Annab klientidele võimaluse oma kogemust jagada.
- Toetab veebilehe orgaanilist liiklust ja positsioone otsingumootorites (Google, Bing) ja portaalides nagu Tripadvisor ja Booking.com.
- Võimaldab jälgida, mõõta ja arendada teenuse kvaliteeti.
- Aitab jõuda juturobotite nagu ChatGPT, Gemini ja Siri vastustesse.
Tehisaru kasutab kogutud tagasisidet otsingutele vastuste kuvamiseks ja soovituste tegemiseks, et leida näiteks torumees Tartus või hea kohvik pühapäevaseks brunchiks.
SyncMe tööriistaga saad tagasidet küsida järgnevates kanalites:
- Tripadvisor
- Booking.com
- Trustpilot
- Foursquare
Lisaks on võimalik küsida tagasisidet privaatselt nii, et see välistesse kanalitesse ei jõua. Tagasisidet saad küsida mitmes kanalis korraga.

Näide: tagasiside küsimine on jaotatud võrdselt seitsme kanali vahel.
SyncMe klienditugi aitab Sul:
- Valida strateegia:
- Kasvatada tagasisidet võrdselt eri kanalites;
- Keskenduda kanalitele, kus reiting on madalam või konkurentidel on kõrgem reiting;
- Küsida vastukaja kindlas kanalis ja suunata klient selleks õigesse kohta.
- Seadistada mallid e-kirja ja SMSi saatmiseks:



- Lisada meilitsi saadetavatele kutsetele õige domeeninimi.
- Lisada kontakte ja edastada kutseid.


- Jälgida saadetud kutsete hetkeseisu.

SyncMe teeb ka tagasisidele vastamise lihtsaks – AI abiga saad koostada vastused või kogu protsessi automatiseerida.
Lisaks võimaldab platvorm kliendi tagasisidet analüüsida. Kui Sinu ettevõttele on oluline teada, mida räägivad kliendid näiteks hindadest või klienditeenindusest, saad vastavat infot eraldi jälgida.

Kas korraga on võimalik saata ka rohkem kutseid?
Platvorm võimaldab igakuiselt saata kuni 200 e-kirja ja 20 SMSi. Korraga saad üles laadida mitu kontakti või kontaktid oma andmebaasist automaatselt edastada.
Kas saab luua brändi visuaalsest identideedist lähtuvat malli?
Platvormile on võimalik lisada personaalsed tekstid ja SyncMe meeskond saab aidata ka mallide disainimisel. Lisainfot saad meie klienditoe meeskonnalt.
Kas tagasiside kutsete saatmine on saadaval kõigis SyncMe pakettides?
Funktsioon on saadaval kõigile Pro paketi klientidele. Esmase seadistusega saab Sind aidata meie klienditoe meeskond videokõne käigus.