Klientide arvustustele vastamine on SyncMe-s AI funktsionaalsuse toel nüüd veelgi lihtsam 

Klientide arvustustele vastamine on SyncMe-s uue funktsionaalsuse toel nüüd veelgi mugavam. Automatiseeritud AI-vastustega saad klientide arvustusi veel lihtsamalt ja kiiremini hallata.
Tehisintellekti (AI) loodud vastused klientide arvustustele.

Arvustustele vastamisel on oluline roll, sest sellest sõltub, kuidas SInu ettevõte veebis välja näeb.  SyncMe platvormi pakutavate teenuste hulka kuulub võimalus klientide tagasisidet  ühest kohast hallata. Tänasest  saad kasutada AI abi  meelepäraste vastuste koostamisel,. See muudab vastuste genereerimisel ühe nupuvajutuse kaugusele.   

Miks on tagasiside oluline? 

Tagasiside haldamine on ettevõtte enda huvides. Miks? Selleks on vähemalt neli põhjust: 

  • Tagasisidele vastamine annab ettevõttele suurema võimaluse otsingutulemustes orgaaniliselt esile tulla. Seda on kinnitanud ka Google. 
  • Tagasisidele vastamine kasvatab klientide rahulolu. 
  • Järjepidev tagasiside andmine näitab lisaks olemasolevatele klientidele ka potentsiaalsetele tulevastele klientidele, et ettevõte on murede korral nende jaoks olemas 
  • AI-tööriistad kasutavad veebis ettevõtete kohta infot edastades ka klientide tagasisidet. Näiteks võivad nad oma vastuste koostamisel kajastada seda, mida kliendid on mõne teenuse kohta välja toonud või kuidas külastajad on hindu kirjeldanud. 

Tehisaru tekst, Sinu käekiri 

Kui varem tuli klientidele vastates tekst ise kirjutada, siis nüüd piisab vaid klikist. Vajutad nupule ja AI koostab vastuse. Vaatad teksti üle, veendud tulemuses – ja siis juba saadad selle kliendile. 

AI kleintide tagasiside vastus. Näide

Näide AI genereeritud automaatvastusest. 

Seejuures on arvestatud sellega, et igal ettevõttel on oma nägu ja erinev kliendibaas. AI-tööriista kasutades saab lisada kindlaid reegleid (prompt), mille põhjal vastused koostatakse. Neid reegleid saab ka pidevalt täiustada. Nii saab kindel olla, et vastused sobivad Sinu ettevõtte brändi tooniga (tone of voice) ja vastavad kokkulepuitud  kliendikommunikatsioonireeglitele. 

Näiteks kui Sinu ettevõttel on erineva taustaga kliente, saad lisada reegli „Vasta kliendi tagasisidele alati samas keeles, milles klient kirjutas (eestikeelne tagasiside ja eestikeelne vastus, ingliskeelne tagasiside ja ingliskeelne vastus, venekeelne tagasiside ja venekeelne vastus jne)”. 

Vastuseid saab panna klientide väljendusvormi peegeldama. Näiteks järgneva reegli abil: „Kui klient kasutab vastuses emoji’sid, võid vastuses järgnevaid emoji’sid kasutada: :); ;); :D”. 

Soovi korral saab tagasiside haldamist ka täielikult automatiseerida. Paned reeglid paika ning edasise teeb AI.  

Automaatsete vastuste funktsioon on saadaval SyncMe Pro paketi osana. Kui Sul juba on SyncMe Pro tellimus, saad AI-ga kohe tutvust sobitada. 

Broneeri SyncMe platvormi tutvustus ja saa teada, kuidas klientide tagasiside läbi automatiseerimise enda jaoks tööle panna! 

Meeldivat vastamist! 

Meie edulood

Loe edulugusid ning nippe, kuidas SyncMe kõige paremini enda jaoks tööle panna.
Lisaks leiad palju muudki kasulikku.

Kliendi usaldust on võimalik kaotada ja ettevõttele mainekahju põhjustada pealtnäha tühistele detailide tähelepanuta jätmisega, seda eriti jaekaubanduses, kus klient võtab enda väärtuslikku aega, et poodi kohale tulla. Erinevaid...
SyncMe võrgustiku eesmärk on aidata ettevõtetel inimesteni jõuda, ja seda võimalikult paljudes erinevates kanalites ning otsingumootorites. Novembris lisandus SyncMe võrgustikku OpenAI, mille läbi on SyncMe klientide info kättesaadav...
Pärnus tegutseval ettevõttel oli mure, mis mõnelegi kohalikule ärile tuttavalt kõlab. Äripindadele suunatud koristusteenuseid pakkuv Timerita OÜ soovis parandada oma nähtavust Google otsingumootoris....

Mõõda oma ettevõtte nähtavust TASUTA

Vaata, kas kliendid leiavad sinu ettevõtte internetist üles!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.