SyncMe abinurk
Siit leiad vastused küsimustele, mis võivad tekkida SyncMe kasutamisel.
Kui sa aga oma muredele siit vastust ei leia, siis võta ühendust meie klienditoega!
Selles väljas peab olema ettevõtte praegune nimetus. Nimi peab kattuma ka veebilehel oleva nimega.
Ära lisa palju märksõnu. Ära kasuta läbivalt suurtähti. Ära lisa nimele reklaami.
Ettevõtte esmane kategooria peab olema kõige olulisem (ettevõtte peamine tegevusvaldkond). Peale esmase kategooria lisamist vajuta Täiustatud ning kontrolli, et vastav kategooria oleks olemas.
Kui lisad peakategooria ja kõik kuulutused pole kategooria probleemi tõttu saadaval, siis tähendab see, et kaardistamine süsteemi kategooria ja sinu kategooria vahel pole lõpetatud. Sellisel juhul kontakteeru kasutajatoega. Brownbookil ei ole enda kategooriate nimekirja, mis tähendab, et nemad avaldavad süsteemis olevad kategooriad. Tripadvisor on loodud hotellindus- ja toitlustusvaldkonna platvormiks. Kategooriad nendel lehtedel on piiratud.
Lisa kõik asjakohased kategooriad.
Aadress: Lisa tänava nimi ja maja number.
Kuva aadress: Kui on lisainfot, mis võiks aidata kasutajatel ettevõtet kergemini üles leida, saad selle siia märkida.
Linn: Väldi linna nime lühendamist. Veebilehtedel (nagu näiteks Facebook) on piiratud linnade andmebaas, mis teeb nad lühendite suhtes väga tundlikuks.
Kui soovid aadressi varjata, ära unusta märkida valikut Peida kuulutuses aadress ja lisa teenuse pakkumise ala, et kuulutus saaks Google’is aktiveeruda.
Pea meeles, et Google ei aktsepteeri teenuse pakkumise ala, mis on kaugemal kui 50 km.
Teenuse pakkumise aladeks võivad olla nii linnad kui ka postiindeksid.
Väldi asukohti, mis ei ole seotud sinu ettevõtte ametliku aadressiga. Näiteks “toitlustuskoha X ees” või “maja Y nurgal”. Me kasutame asukohaotsinguid nagu Google, Bing või Here ja kui nemad ei suuda täpselt aadressi leida, ilmub aadressiga seotud hoiatusteade. Sellest hetkest probleemi lahendamiseni ei ole kuulutused saadaval.
Märgi kõik markerid, kuna mõned neist on GPS–lehtedele olulised.
Siin peaks olema ettevõtte peamine telefoninumber. Seda ei avaldata kuulutustes, vaid kasutatakse teie kuulutuste korrektse sünkroonimise tagamiseks.
Kontaktandmete all on eraldi väljad mobiiltelefoni numbri, kohaliku numbri ja ka faksi jaoks. Riigi suunakoodi ei ole vaja lisada.
Peaks olema kutse tegevusele (näiteks: “Tasuta konsultatsiooniks vajuta siia”). Sõnum peab alati sisaldama veebilehe URL-i (näiteks: “Parim alkohol siit https://dividliquids.com/shop”)
Teie esiletõstetud sõnum kuvatakse koos teie kuulutusega otsingutulemite lehtedel ja üksikasjalikel lehtedel. See esiletõstetud sõnum aitab teie kuulutusel otsingutulemites teistest tulemustest eristuda. Kõik lehed ei toeta URL-i. Ära kasuta ainult trükitähti.
Selles väljas peaks olema juba API poolt teie ettevõttele lisatud numbrikombinatsioon. Seda välja palun mitte muuta.
Seda ID-d kasutab meie API andmete eksportimisel ja üleslaadimisel.
Maksimaalne tähemärkide arv on 750. Koosta ülevaatlik kirjeldus ettevõttest, selle tegevusaladest, toodetest ja teenustest, mida ettevõte pakub. Võib olla kopeeritud ettevõtte veebilehelt. Lisa tähtsaid märksõnu, mis viitavad ettevõtte kategooriale. Ära kirjuta vaid nimekirja märksõnadest, vaid kasuta kirjeldavaid täislauseid.
Palun ära kirjuta liiga lühidalt, ebamääraselt ega kirjuta kõike trükitähtedega.
Lisa ettevõtte tavapärased lahtiolekuajad.
Kui ettevõte on nädalavahetusel suletud, märgi ka vastavate päevade ees valik suletud.
Selle välja täitmiseks peavad olema täidetud ka lahtiolekuajad tavapäevadel.
Kui Google’i äriprofiili kuulutustel on lahtiolekuajad, aga need ei ole lisatud SyncMe lehele, siis kontode ühendamisel kirjutatakse need andmed üle.
Lisa kogu korrektne info.
Kui ettevõte on avatud vaid eelneva broneeringu alusel, kirjuta vastavasisuline info sellesse välja.
Lisa kõik meiliaadressid, mis võiksid kliendile kontakti loomiseks vajalikud olla.
Veebilehe aadress peab olema formaadis: “https://”.
Lisa ka URL-id, mis viitavad otse sinu veebilehele reserveeringu/tellimuse tegemiseks ja menüü/toodete/teenuste lehele.
Kui teie veebilehe URL on pikem või kui see sisaldab jälgimisparameetreid, võite sisestada kuvatava URL-i, mis kuvatakse vastavas kohas teie kuulutustes. Selle klõpsamisel avaneb teie veebilehe URL. Pange tähele, et kõik avaldajad ei pruugi veebilehe kuvamise URL-i toetada.
Siia lisa antud asukoha klienditeeninduse telefoninumber.
Siia saad lisada veel teise telefoninumbri, millelt kliendid võiksid sind kätte saada.
Sellele väljale saad lisada numbri, kuhu kliendid saavad helistada tasuta.
Sellele väljale saad lisada URL-i, mis viib otse sinu ettevõtte iOS-i rakenduse allalaadimislehele.
iOS-i rakenduse URL-i leidmiseks järgige neid samme:
- Kasutage otsingumootorit, et leida URL. Näiteks sisestage Google’isse “Instagram iOS rakendus”.
- Kopeerige URL, mis asub konkreetse rakenduse App Store’i lehe ülaosas.
- Kleepige see oma iOS rakenduse URL väljale.
Sellele väljale saad lisada URL-i, mis viib otse sinu ettevõtte Androidi rakenduse allalaadimislehele.
Siia lisa ettevõtte logo. Lubatud formaadid JPG, PNG, GIF, WEBP. Maksimaalne suurus 5 MB. Maksimaalsed mõõdud 400 x 400 px.
Pildi saab lisada arvutist või veebist sisestades pildi URL-i. Soovitame SEO tulemuste parandamiseks pildile pärast üles laadimist lisada pealkirja, üksikasjad, alternatiivse teksti ja URL-i.
Google’i äriprofiili (Google Business Profile) saab lisada maksimaalselt 100 pilti. Aktsepteeritud formaadid: JPG, PNG, GIF, WEBP. Minimaalsed mõõdud: 180 x 180 px (suurem osa lehtedest soovitab samas, et pildid oleksid vähemalt 250 x 250 px).
Ära kasuta madala kvaliteediga pilte. Pildi saab lisada arvutist või veebist sisestades pildi URL-i. Piltidele soovitame pärast üles laadimist lisada pealkirja, üksikasjad, alternatiivse teksti ja URL-i.
Siia lisa ettevõtte Facebooki lehe URL.
Siia lisa ettevõtte Instagrami kasutajanimi.
Me ei ühenda Instagrami kontosid, vaid asukohamarkeeringuid (kohti). Asukohamarkeeringud on ühendatud Facebooki lehtedega ja näevad välja sellised:
Asukohamarkeering on viide üksusele ja kui info Facebooki lehel muutub, siis muutub see automaatselt ka Instagrami asukohamarkeeringul.
Eelnevalt tuleb lisada sisu alajaotuses Menüüd, Tooted ja teenused, Biograafiad või Sündmused ning seejärel käesolevas väljas valida sobiv loend loodud valikutest.
Sisu on võimalik alamenüüdesse importida ka Excelist.
Siia saad lisada infot väljadele nagu Avamise aasta, Tooted, Teenused, Eritooted, Ühendused, Kaubamärgid, Keeled ja Märksõnad. Maksimaalselt saab lisada 100 märksõna.
Esipilt väljendab ettevõtte iseloomu. Esipilt peab olema kuvasuhtega 16:9. Soovitav suurus 10 KB kuni 5 MB. Minimaalne suurus 480 x 270 px. Maksimaalne suurus 2120 x 1192 px.
Esipilt on seadistatud kui eelistatud pilt, kuid Google ei saa kinnitada, et just see pilt on esimene, mis ettevõtet esitleb.
Google’i poolsed soovitused ja parimad praktikad piltide lisamisel ja valimisel on leitavat siit.
Soovitav suurus 5 MB. Minimaalne suurus 480 x 270 px. Maksimaalne suurus 250 x 250 px.
Google’i poolsed soovitused ja parimad praktikad piltide lisamisel ja valimisel on leitavat siit.
Siia väljale tuleb unikaalne kood peale Google kaardikonto ühendamist.
Kood on vajalik tehniliste tõrgete korral Google’iga ühendust võtmisel profiili tuvastamisel.
See väli on ettevõttesiseseks kasutamiseks. Kui asukohti on palju, on võimalik lisada silte ettevõtete rühmitamiseks Google’i äriprofiilil.
Saadaolevad omadused sõltuvad ettevõtte kategooriast. Seda välja on soovitatav täita selleks, et edastada olulist infot kasutajatele ja olla esindatud tähtsates otsingutes.
Järjekord, milles atribuudid on platvormil esitatud, ei kehti Google’i kaartide kohta. Google jätab endale õiguse neid esitleda nii, nagu ta soovib.
Kui sünkroonid olemasoleva Facebooki lehe, siis ei ole need tingimused kohustuslikud. Kui lood lehe Facebookis platvormi kaudu siis on need juhised kohustuslikud: Maksimaalne suurus: 4 MB. Minimaalsed mõõdud: 400 x 150 px. Maksimaalsed mõõdud: 30.000 × 30.000 px.
Vahel me ühendame kaanefoto leitud vastega Facebookis, isegi kui kuulutus ei ole aktiivne. See võimaldab sünkroonida konto, ilma et peaks samu pilte uuesti sisestama. Kui juhuslikult sobitame lehe vale kontoga, on võimalik see kustutada.
Facebooki nõuded ja soovitused kaanefotole on letavad siit.
Kui sünkroonid olemasoleva Facebooki konto, siis ei ole need tingimused kohustuslikud. Kui lood lehe Facebookis platvormi kaudu, on kohustuslikud järgmised juhised: Maksimaalne suurus: 4 MB. Minimaalsed mõõdud: 180 x 180 px. Maksimaalsed mõõdud: 30.000 × 30.000 px.
Vahel me ühendame profiilifoto leitud vastega Facebookis, isegi kui kuulutus ei ole aktiivne. See võimaldab sünkroonida konto, ilma et peaks samu pilte uuesti sisestama. Kui juhuslikult sobitame lehe vale kontoga, on võimalik see kustutada.
Facebooki nõuded ja soovitused profiilifotole on leitavad siit.
Lisage siia kirjeldus, mida soovite kasutada ettevõtte profiilil Apple’is.
Lisage siia foto, mida soovite kasutada ettevõtte profiilil Apple’i seadmetes (nt. Maps).
Kui teil on eraldi äpp või broneerimissüsteem, siis lisage link Apple’i App Store’i, et kliendid selle mugavalt leiaks.
Lisage kuni 5 konkurenti (kasutades ettevõtete tegevusnime) ja kodulehe URL–id, et jälgida nende positsioone otsingutes.
Soovitame valida kõik 3 võimalust, et jälgida ettevõtte otsingustatistikat nendega välja tulemisel.
Lisage kuni 5 võtmesõna/märksõna, millega seotud otsingutulemustes soovite jälgida enda ettevõtte ja konkurentide positsioone.
Võtmesõnade hulka ei ole vaja lisada fraase nagu “Tallinnas” või “minu lähedal”. Valige need siin vormil ja neid jälgitakse automaatselt.
Meie edulood
Loe edulugusid ning nippe, kuidas SyncMe kõige paremini enda jaoks tööle panna.
Lisaks leiad palju muudki kasulikku.
Mõõda oma ettevõtte nähtavust TASUTA
Vaata, kas kliendid leiavad sinu ettevõtte internetist üles!