Millised on ootused ühele elutähtsa teenuse pakkuja digitaalsele kuvandile? Eelkõige on vaja, et ta oleks internetiavarustest lihtsasti leitav. Sealjuures ei saa mööda vaadata faktist, et kogu info peab olema ühtlustatud ning vastaks reaalsusele. Just sellised nõuded kehtivadki apteegi puhul. Kui meil on kiirelt ravimit vaja, siis ei soovi keegi istuda apteegi suletud uste taga. Just seetõttu ulatasime abikäe Euroapteegile, et selliseid olukordi vältida.
Euroapteek on edukas ning kiirelt arenev rahvusvahelisse kontserni kuuluv apteegikett. Kaubamärgi all tegutseb üle Eesti 73 apteeki ning kliendid saavad mugavalt ravimeid ja muid kaupu tellida ka e-apteegi vahendusel. Kuna nägime, et niigi eduka elutähtsa teenuse pakkuja tulemuslikkusele saaks omalt poolt veel õla alla toetada, siis pöördusimegi apteegiketi poole uue tootega ning pakkusime võimalust ravimikaupluste külastusi suurendada, internetis orgaanilist liiklust kasvatada ning erinevaid digiprotsesse optimeerida.
Sümptomite kaardistamine ja tegevusplaan
Potentsiaali ärakasutamise baasilt tegime kliendile põhjaliku ülevaate hetkeolukorrast ning selgitasime, miks võiks just SyncMe olla see ravim, mis kasvatab digipõhiselt Euroapteegi tulemuslikkust. Ülevaate hetkel oli diagnoos järgmine:
- Google’i äriprofiilid otsingus leitavad, kuid püüdmata olid aktiivne kliendisuhtlus, tagasisidekommunikatsioon ning turunduse potentsiaal.
- Facebookis olid leitavad vaid pealeht ning orgaaniliselt tekkinud asukohalehed.
- Info Apple’i kaartidel ning häälotsingutes oli puudulik.
- Microsoft Bingi otsingumootoris olid asukohad vaid osaliselt leitavad kaartidel ning kohalikes otsingutulemustes.
- Here’i rakenduses olid tulemused osalised.
Pärast esmase diagnoosi panemist selgitasime, milline on tegevusplaan, kui kasutada olukorra parandamiseks SyncMe platvormi. Töö eesmärk oli digimeedia kanalite info korrastamine ning tsentraalne haldus. Lisaks olid määrava tähtsusega õigete andmete avaldamine, ettevõtte nähtavuse kasvatamine otsingumootorites, kaardirakendustes ning online-kataloogides.
SyncMe kuuri algus
Kui alustasime SyncMe abil uut kuuri, siis kõigepealt seadistasime platvormil Euroapteegi 73 asukohta. Selle raames said korrigeeritud puudulik info Apple’i digikanalites, Bingi otsingumootoris ning paljudest teistes rakendustes. Samuti avaldasime korrektse info enam kui 1444 profiilil. Järgmisena kaardistasime Google’i profiilid. Tegime kindlaks, et nad kõik oleks olemas ning sealjuures kindlasti ka verifitseeritud. Selles osas oli Euroapteek varasemalt suure töö juba tegelikult ise ära teinud – profiilid olid olemas ning enamus neist ka verifitseeritud.
Esimeste kuude jooksul tegime andmete aja- ja asjakohastamisel kõigil kliendi profiilidel enam kui 9400 muudatust. Tõime ühele platvormile kokku kliendi tulemused ning kanaliülese tagasiside. Lisaks kiirendasime märkimisväärselt varasemaid info muutmise ja avaldamise protsesse.
Millised olid toetavad tegevused?
Kuna eesmärgiks oli infomeedia korrastamine, siis strateegia oli lihtne. Tegime kliendiga ülevaate olemasolevast infomeediast ning hindasime nii selle kvaliteeti kui ka täpsust. Seadistasime kõik 73 asukohta, lisades igale asukohale omad märksõnad ning metainfo, mis aitab teabe kiiremat otsimist ja leidmist. Lisasime profiilidele infot. Peale kontode seadistust tegime kliendile onboarding’u ehk koolituse, et kliendil oleks kindel arusaam platvormi struktuurist ning süsteemist. Eesmärgiks oli, et klient oskaks tõhusalt kasutada SyncMe platvormi võimalikult palju enda tulemuslikkuse nimel.
Lihtsustasime kliendi jaoks:
- Asukohainfo muutmist (nt lahtiolekuajad pühade ajal kõigis kanalites ja mitme asukoha üleselt).
- Kampaaniapostituste tegemist.
- Klientide tagasiside monitooringut.
SyncMe toimis tõhusalt
Kolm kuud pärast SyncMe kuuri algust saab tähtsaima tulemusena välja tuua, et nüüd on Euroapteegil korrastatud profiilid 20 kanalis ning see tõstis nende näitamiste arvu kokku 25,6 %. Lisaks saab toonitada, et orgaaniline nähtavus tõusis tänu välislinkidele mitmetes erinevates kanalites.
Allolevalt ka viimase 12 nädala Google’i märksõnade näitamiste kasv võrreldes eelneva perioodiga:
Lisaks saab ka näha asukohalehtede orgaanilise külastuse kasvu ja märksõnade arvu, millega ettevõtte asukohaleht tuleb välja Google’i TOP 3 positsioonidel ning esilehel:
Kanalite näitamiste arvu kasv viimase kolme kuu jooksul, võrreldes varasema perioodiga:
Kui ka Sinu ettevõttel ilmnevad nähud, et info ei ole digikanalites asjakohane või on üldse puudulik ning inimesed ei leia internetis asutust üles, siis pöördu SyncMe platvormi teenuse poole ja tõstame koos tulemuslikkust!