Aalux Trading on 2004 aastal loodud ettevõte, mis tegeleb 6-s linnas ja 7-s asukohas rehvide ja velgede müügi ning paigaldusega. Lisaks töökodadele on neil ka e-pood ja koostööpartnerid, mis toetavad lokaalseid tegevusi. Meieni jõudis ettevõtte eelkõige sooviga korrastada oma Google’i profiilid, kuid konsultatsioonide käigus leidsime, et tark oleks potensiaalsete online kanalite arvu kasvatada. Pakkusime neile SyncMe näol lahendust kõikide digitaalsete profiilide korrastuseks ja halduseks läbi ühe keskse kanali.
Läbi infokorje ja konsultatsioonide aitasime neil luua ja kinnitada oma 7-le asukohale üle 150 profiili, mille hulgas olid nii otsingumootorid, sotsiaalmeediavõrgustikud, arvustuste lehed ja palju muud. Erilist rõhku panime valdkonnale üliolulistele platvormidele nagu kaardirakendused ja autode navigatsiooniseadmed. Tõime nende andmed ja arvustused kokku ühele kesksele SyncMe platvormile ja seadistasime ka konkurentsi monitooringu.
Esimesi tulemusi oli näha juba talvisel rehvivahetuse perioodil. Kõige suurema kasvu tegi läbi just välja tulemine Google discovery’s ehk kategooria, toote või teenusepõhistes otsingutes. Aaluxi puhul on heaks näiteks kindlasti otsingud nagu “rehvivahetus”; “talverehvide vahetus tallinnas” jne. Graafikult on näha, et eelmise aasta Novembri tubli tulemuse suutsime kevadise hooaja tipul ületada ning suurendada kohalolu veel 19% võrra.
Otsingus konkurentide kõrval kohalolu kasvatamine on loomulikult tähtis, aga eelkõige on rehvivahetuse hooajal oluline saada võimalikult palju broneeringuid. Talvist ja kevadist hooaega võrreldes kasvas ka kõnede arv Google Minu ettevõtte profiilidelt 6% ja veebikülastuste arv lausa rohkem kui 25%.
Pidades silmas, et Eestlaste lemmikotsingumootoriks on Google, on kontaktide kasvu taga suuresti just lokaalsetes otsingutulemustes välja tulemine. Koostöö algul näitasid esimesed tulemused, et ettevõtte tuli lokaalses paketis välja monitooritud märksõnadega keskmiselt 29% kordadest, aprilliks 2021 on see osakaal teinud läbi 60% kasvu ja jõudnud keskmiselt 49% kordadest.
Peamise kategooria “rehvitööd ja rehvide müük” välja tulemine lokaalses paketis paranes üle 10%.
Kuidas, aga läks võrreldes konkurentidega? Vaadates Rakvere esindust näeme, et lähima konkurendiga võrreldes õnnestus lokaalses paketis välja tulla 25% rohkem kordi ning 3. juba enam, kui pooltel kordadel.
Korrektse infoga kasutajale olemas olemine toob tulemusi. Lokaalse SEO analüüs võimaldab mõista nii asukoha teeninduskvaliteeti, populaarsust, leitavust kui ka positsiooni võrreldes konkurentidega.
Kuidas oma ettevõtte tulemusi parandada? Kirjuta meile!