Kõik potentsiaalsed kliendid ei satu õnneliku juhuse läbi uksest sisse jalutama, vaid nende jaoks tuleb võrgus leitav olla. Märtsis 2022 astus Veg Machine uue sammu ja liitus SyncMe platvormiga, et suurendada oma nähtavust Google’is ja teistes digikanalites. Tänu sellele on üha suurem hulk toidusõpru üle restorani digitaalse lävepaku astunud. Veg Machine’i edulugu näitab, kuidas strateegiline digiturundus aitab ka väiksematel ettevõtetel saavutada suuri tulemusi.
Lähiotsing juhatab kliendi leti äärde
Restoranimaailm on väga kirju ja valikus on lugematul hulgal head-paremat. Toidukoha otsinguil eelistatakse aga kiireid lahendusi – otsid, vaatad Google’i kaardirakendusest asutuse profiili, sirvid ehk paari arvustust-kommentaari, ja asudki juba maitsva kõhutäie järele.
Valdavalt leiab selline tegevus aset kohalikus otsingus, kus otsitakse midagi kindlas asukohas – näiteks linnas, linnaosas või “minu lähedal”. Kiire lahenduse ootus soosib kõrgemale positsioonile jõudnud vasteid ja konkurents on tihe.
Google toob kohaliku otsingu tulemusi kuvades esmalt välja kaardi, kuhu on märgitud olulisemate tulemuste asukoht, ja kolmest vastest koosneva infokasti.
Google’i otsingutulemuste esikolmikusse jõudmist võib pidada otsingutulemuste pühaks graaliks. Teiste otsingutulemustega võrreldes on sel järgnevad eelised:
- Toob ettevõttele maksimaalse nähtavuse
- Ligi pooled klikkidest tulevad just esikolmikule
- Google’i soosing on usaldusväärsuse märk
Püsiv töö tagab nähtavuse
Tore on tõdeda, et Veg Machine on järjest rohkem just Google’i lähiotsingute tulemustesse jõudnud. Kui varem tuldi otsingute sõnade nagu restoran, vegan, vegan resto puhul esikolmikusse vaid mõnel protsendil juhtudest, siis aastaks 2023 kasvas see näitaja juba üle 30 protsendi ja on püsinud seal stabiilselt ka viimase aasta jooksul.

Lähiotsingu tulemustesse jõudmise protsent.
Lisaks sellele, et Veg Machine on sagedamini esikolmikus, on paranenud ka söögikoha poodiumikoht. Info püsiv haldus, tagasiside ja profiilide täiustamine kanaliteüleselt on ajapikku tõstnud keskmist positsiooni kolmandalt kohalt teisele, kus on ka püsitud.

Keskmine positsioon Google’i lähiotsingu tulemustes (kaart ja 2-4 otsingutulemust).
Mida parem nähtavus, seda tegusamad kliendid
Loomulikult innustab suurem nähtavus otsijaid ka tegudele. SyncMe-ga koostööle eelneva ajaga võrreldes on neljakordistunud otsingutulemustele reageerivate inimeste hulk – kes otsib teejuhiseid, kes kiikab menüüsid, külastab kodulehte, helistab restorani või esitab veebis tellimuse.

Klientide tegevused (menüü vaatamised, telefonikõned, teejuhiste küsimine, kodulehe külastused) Veg Machine’i Google’i profiilil – enne (helesinine) ja pärast (tumesinine) SyncMe-ga liitumist.
Veg Machine’i edulugu on hea näide sellest, kuidas läbimõeldud strateegia kanaliteülene elluviimine ja järjepidev töö saavad ettevõtte nähtavust ja tulemusi märkimisväärselt parandada. Arvestatava tõusu tegid kõik põhilised näitajad: võrreldes varasemaga oldi Google’I otsingutes rohkem nähtaval ja otsingutulemustes kõrgemal kohal. Samuti tõusis klienditegevuste, nagu menüü või kodulehe vaatamine ja tellimine, neljakordselt.
Kui ka Sina soovid, et Sinu ettevõte oleks nähtavam ja paremini leitav just nende klientide seas, kes otsivad Sinu pakutavat, siis on õige aeg astuda samme, mis toovad tulemusi. SyncMe lahendused tõstavad ettevõtte nähtavus Google’i otsingutes, hõlbustavad profiilide haldust ja tugevdavad Sinu positsiooni orgaanilistes otsingutulemustes.
👉 Tutvu meie võimalustega ja teeme Sinu ettevõttest järgmise Google’i eduloo