SyncMe abinurk

Siit leiad vastused küsimustele, mis võivad tekkida SyncMe kasutamisel.
Kui sa aga oma muredele siit vastust ei leia, siis võta ühendust meie klienditoega!

Meil ei õnnestunud teie aadressi leida ja seda kaardile märkida. Palun kontrolli, et aadress oleks õige ning kaardi marker õiges kohas, või kontakteeru abi saamiseks klienditoega. 

Mine asukoha profiilile ja markeeri ettevõte kaardil õigele kohale. Isegi kui markeering oli õiges kohas, liiguta seda veidi paremale või vasakule, et asukoht uuesti uuesti kõikidele lehtedele saadetaks. 

Teie poolt märgitud aadress on poolik. Kuulutuse eksportimiseks on vaja täpset aadressi. Palun lisage korrektne aadress või kontakteeruge abi saamiseks klienditoega. Kui oled lisanud oma aadressi hiljuti, oota 24 tundi. 

Kontrolli, et kõik väljad oleksid täidetud. 

Kontrolli, et esimesel aadressireal oleks tänava nimi ja maja number. 

Teie ettevõte ei ole hetkel selle partneri kategooriate nimekirjas. Palun lisage lisakategooriaid või kontakteeruge klienditoega. Kui olete kategooriaid hiljuti lisanud, oodake vähemalt 24 tundi. 

Mõned lehed ei ole saadaval kategooria probleemi tõttu. Kui süsteem teeb parasjagu kategooriate kaardistamist võib juhtuda, et mõni kategooria ei leia sobivat vastet. Sellisel juhul: 

1) mine ettevõtte asukoha profiilile 

2) vajuta pliiatsi ikooniga nupule Muuda kategooria väljal ja lisa täiendavad kategooriad. 

Bing ei toeta ettevõtteid, kelle aadresside real on kokku rohkem kui 80 tähemärki, mistõttu ei saa me anda ligipääsu nendele aadressidele. Kui usud, et said sellise teate vea tõttu, võta ühendust klienditoega. 

Vähenda tähemärkide arvu aadresside ridadel nii, et mõlemal real oleks kokku maksimaalselt 80 tähemärki. 

Avaldaja viitab, et sisestatud maakond, linnaosa või regioon on kas puudulik või ebatäpne. Palun kinnita, et oled märkinud õige regiooni, või võta ühendust klienditoega. 

Otsi aadressi või postiindeksit Google’ist ja tee kindlaks õige regioon antud aadressile. Kontrolli, et sisestatud regioon oleks õige. Kui probleemi ei õnnestu lahendada, kontakteeru klienditoega. 

Facebook on saadetud sisu märkinud ohtlikuks või sisu on raporteeritud kui solvavat. Palun vaata üle oma profiili sisu kontrollimaks, et sisu ei viita küsitavatele lehtedele, või võta ühendust klienditoega. 

Tavaliselt ilmub teade veebilehe väljal. Näide potentsiaalselt ohtlikust veebilehest, millel puudub turvasertifikaat: 

Facebook viitab, et üks sisestatud meiliaadressidest on liiga üldine. Palun lisa teine meiliaadress emaili reale. 

Facebook märgib üldised meilid, mille sisus on sõnad “info” “admin” vms. Kui klient ei anna teistsugust meiliaadressi, võid minna Konto sätted > Lingitud kontod > Facebook ja katkestada meiliühenduse sünkroonimise. 

Facebook ei aktsepteerinud teie poolt lisatud linna. Palun proovi lisada teine linn või kontrolli õigekirja. 

Facebooki API valideerimise süsteem on teistsugune, mistõttu on aktsepteeritud linnade arv limiteeritud. Vea parandamiseks mine Infotabel > Facebooki väljad > Facebooki linna ülekirjutamise väli. See väli saadab teistsuguse linna välja väärtuse ainult Facebookile, nii et teistel avaldajatel säiliksid korrektsed andmed. Selleks, et sünkroonida Facebooki, tuleb lisada lähedal asuv linn, mida Facebook aktsepteerib. Parim viis kontrollida, milliseid linnu Facebook aktsepteerib, on minna Facebooki ja vaadata kuulutusi samas piirkonnas. Kui seda probleemi ei õnnestu lahendada, kontakteeru klienditoega. 

Avaldaja on viidanud, et lisatud asukoha koordinaadid ei sobi lisatud linnaga. Palun kontrolli üle ja uuenda. 

Märgi ettevõte Knowledge Graph’il. Tee eelmises punktis toodud juhiseid järgides kindlaks, et linn on Facebooki poolt aktsepteeritud. Kui viga püsib, kontakteeru klienditoega. 

Facebook on saadetud sisu märkinud ohtlikuks või sisu on raporteeritud kui solvavat. Palun vaata üle oma profiili sisu kontrollimaks, et sisu ei viita küsitavatele lehtedele, või võta ühendust klienditoega. 

Tavaliselt veebilehe väljal. Näide potentsiaalselt ohtlikust veebilehest:

 

Avaldaja on märkinud selle asukoha kui duplikaadi mõnest teisest PowerListingust. Kuna avaldaja ei saa toetada mitut väga sarnase nime, aadressi ja telefoninumbriga kuulutust, ei ole see kuulutus saadaval. 

Küsimuste korral võta ühendust klienditoega. 

Partner ei toeta teie ettevõtte tüüpi. Seetõttu pole ka võimalik profiili luua. 

Küsimuste korral võta ühendust klienditoega. 

Olete märkinud, et selle asukoha aadress oleks varjatud, aga see leht ei aktsepteeri varjatud aadresse. Seetõttu ei avalda me teie kuulutust sellele lehele. 

Kõik avaldajad ei toeta varjatud aadresse. Sellised kuulutused jäävad avaldaja piirangute tõttu mitteaktiivseks. 

Meie edulood

Loe edulugusid ning nippe, kuidas SyncMe kõige paremini enda jaoks tööle panna.
Lisaks leiad palju muudki kasulikku.

Klientide arvustustele vastamine on SyncMe-s uue funktsionaalsuse toel nüüd veelgi mugavam. Automatiseeritud AI-vastustega saad klientide arvustusi veel lihtsamalt ja kiiremini hallata....
Suur osa otsingutest lõppeb ilma ühelegi otsingutulemusele klikkimata. See tähendab, et ettevõtted peavad oma SEO strateegiaid kohandama, püüdmaks kasutajate tähelepanu juba otsingutulemustes....
Millised on ootused ühele elutähtsa teenuse pakkuja digitaalsele kuvandile? Eelkõige on vaja, et ta oleks lihtsasti leitav....

Mõõda oma ettevõtte nähtavust TASUTA

Vaata, kas kliendid leiavad sinu ettevõtte internetist üles!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.