SyncMe abinurk
Siit leiad vastused küsimustele, mis võivad tekkida SyncMe kasutamisel.
Kui sa aga oma muredele siit vastust ei leia, siis võta ühendust meie klienditoega!
See olek on koos valikuga Kinnita andmed nähtav esimesed neli tundi peale üksusega liitumist. Selle aja jooksul võid manuaalselt kinnitada vasted, mis SyncMe on avastanud. Peale nelja tunni möödumist alustab süsteem vastete kinnitamist, misjärel olekuks on Töötluses. See olek ilmub ka koos valikuga Häälesta, mida saad kasutada lehtede puhul, millel on vajalik oma konto linkimine.
Süsteem on esialgses protsessis sünkroonimaks teavet asukoha profiililt (Content’i all menüüs) avaldaja lehele.
Süsteem on ühendatud lehega ning sünkroonib edukalt sinu ettevõtte informatsiooni.
Süsteem on edastanud sinu informatsiooni avaldaja lehele. See olek kuvatakse ainult lehtedele, mis ei toeta avaldamise sünkroonimist.
Süsteem ei saa sinu andmeid sünkroonida või neid avaldaja lehele edastada. Et teada saada, miks kuulutus ei ole saadaval, vajuta Vajab tähelepanu kõrval asuvale küsimärgi ikoonile.
Hetkel puudub ühendus süsteemi ja avaldaja vahel. Sul on võimalus igal ajal uuesti kuulutus valida ja ühendus taastada.
Meie edulood
Loe edulugusid ning nippe, kuidas SyncMe kõige paremini enda jaoks tööle panna.
Lisaks leiad palju muudki kasulikku.
Mõõda oma ettevõtte nähtavust TASUTA
Vaata, kas kliendid leiavad sinu ettevõtte internetist üles!