Prisma poeketi nähtavus tõusis internetis 41%

Prisma poeketi nähtavuse hüppeline kasv. SyncMe platvormiga on kõik alates andmetest kuni statistikani ühes kohas.
prisma-nähtavuse-kasv

Esmatarbe ning toidukaupadega tegelevate jaekaupluste sektor on Eestis konkurentsitihe. Meil on erineva hinnaklassi ning erinevatele sihtgruppidele mõeldud poode. Kellel iganes isutab õhtupoolikul värskete puuviljade järele või tekib vajadus kassitoitu soetada – neil pole valikut just vähe. Seetõttu ongi äärmiselt tähtis, et iga poekett seisaks hea selle eest, et nende kaupluste kohta kehtiv teave oleks internetis võimalikult aja- ning asjakohane. Nobeli SyncMe teenus aitas Prisma äri Eestis nähtavamaks teha.

AS Prisma Peremarket tegutseb Eestis juba 2000. aastast alates. Ketil on siinmail 13 kauplust, mis pakuvad tööd enam kui 800 inimesele. Prisma on üks suurima valikuga poekette ning tegemist on igati eduka jaekaubanduse ettevõttega, kellel on lojaalne kliendibaas – kuid ka parimatel on alati arenguruumi. Siinkohal olime ise proaktiivsed ning tahtsime näha, et meie pikaajalisel kliendil läheks digimaailmas veelgi paremini. Pakkusime neile paremat võimalust oma andmete haldamiseks ning võimaldasime ettevõttel oma turundustegevusi automatiseerida. Eesmärgiks oli tõsta Prisma kaupluste orgaanilist nähtavust kohalikus (Eesti) otsingus.

Klient soovib leida otsitut kiiresti

Kui me ostleme toidupoodides, siis soovime, et kõik oleks nähtaval kohal ning et me leiaksime vajaliku kiiresti ja suurema pingutuseta. Sama peaks kehtima ka toidupoodide endi kohta. Me ei soovi lõputult netis surfata, et leida lähimat poodi jäätise ostmiseks. Kui paneme otsingusse „toidupood“, siis ootame, et esimene vastus oleks meile kohe kõige lähem. Samamoodi tahab iga poekett, et just nende pood oleks veebis esimesena kuvatud.

Kuid SyncMe võimaldab palju enamatki. Nägime, et oli vaja kõigile Prisma kauplustele Google’i profiilide loomist, üleüldist andmete korrastamist ning profiilide värskendamist uute postitustega. Vaatasime üle poodidele tehtud arvustused ning tagasiside. Koostöö eesmärgiks oli Prisma klientidele ajakohase teabe kättesaadavaks tegemine või selle parandamine. Kõike selleks, et suurendada kaupluste külastusi.

Kuidas me tegime Prisma veebiavarustes rohkem nähtavaks? 

Nagu juba öeldud, siis eesmärk oli orgaanilise nähtavuse suurendamine. Selleks tegime kuus olulist sammu:

  1. Lisasime Prisma kaupluste andmed enam kui 20 erinevasse kanalisse.
  2. Täiendasime andmeid mitmekümne väljaga ning võimaldasime ettevõttele nende mugavat haldamist.
  3. Sünkroniseerisime kõikide kaupluste Google’i profiilid ning Facebooki lehed SyncMe platvormiga, mis tagab andmete muutmise ja täiendamise puhul nii kiiruse kui ka lihtsuse.
  4. Lisasime kõik puuduvad Google’i profiilid ning aitasime need ka kinnitada. See andis täiendava kontrolli profiilide haldamise üle.
  5. Seadistasime arvustuste vastuste näidistekstid ning muutsime sellega Prisma jaoks klientidega suhtlemise lihtsamaks. Lõime erinevad vastusevariandid ning põhjad, et Prisma töötajatel oleks lihtsam ning nad saaksid vastuste kirjutamisele kuluvat aega kasutada muuks.
  6. Seadistasime igakuised tulemuste ülevaated, et pakkuda kliendile detailsemat kokkuvõtet. Sealhulgas on nii klientide kui ka Prisma konkurentide tegevuste ülevaade.

Kui nähtavaks Prisma sai? 

Varem suurema tähelepanuta jäänud Google’i profiilid on nüüd kõikidel kauplustel olemas. Need on täidetud ajakohase teabega ning tänu iganädalastele postitustele on loodud ka veebiliiklust. Muidugi andis nähtavusele hea tõuke arvustustele ja tagasisidele vastamise parem korraldus. Kui Prisma poed saavad aastas keskmiselt 3000 arvustust, siis praegu võtab neile vastamine aega keskmiselt 4 tundi.

Suurte jaekaupluste puhul, nagu Prisma, ei saa me mööda vaadata, et statistikat mõjutab ka muu meedia- ning reklaamitegevus. Taolistel poekettidel on pidevalt käimas erinevad kampaaniad, mis suurendavad internetis otsingumahte. Me võime vaadelda seda kui tervikut, kus SyncMe platvorm tagab, et kliendid leiaksid otsides üles just Prisma.

Kui rääkida täpsematest tulemustest, siis näiteks sõidujuhiste küsimise arv kasvas 15%. Veebilehe külastuste arv (ehk otse Google’i profiililt Prisma kodulehele) kasvas aga lausa 41%. 

Kohalikus paketis ehk otsingutulemuste lehe ülemises osas ilmumine kasvas lausa kolm korda ning orgaanilises otsingus esinemine kasvas 14%.

Tegevuste arv ettevõtte Google’i profiilidel on kasvanud 24,8% 

Digimaailmas oma kuvandi ning andmete haldamine peaks olema iga ettevõtte loomuliku tegevuse osa. SyncMe platvorm pakub võimalust tuua oma ettevõtte digikanalite ning andmete haldus ühte kohta. Sellega saab nii automatiseerida turundustegevusi kui ka suurendada kodulehe külastusi. SyncMe platvormiga on kõik alates andmetest kuni statistikani ühes kohas.

Platvormiga on võimalik tutvuda SyncMe kodulehel. Samuti on võimalik broneerida ka tasuta 30 minuti pikkune videokõne meie kliendihalduriga, kes tutvustab SyncMe platvormi. Kui Sa soovid oma ettevõtte diginähtavust uuele tasemele viia, siis vali SyncMe! 

Meie edulood

Loe edulugusid ning nippe, kuidas SyncMe kõige paremini enda jaoks tööle panna.
Lisaks leiad palju muudki kasulikku.

Millised on ootused ühele elutähtsa teenuse pakkuja digitaalsele kuvandile? Eelkõige on vaja, et ta oleks lihtsasti leitav....
Koduleht on tihtipeale väikeettevõtte üks suurimaid turunduskulusid. SyncMe platvorm kodulehe võimalusega on ka Eesti ettevõtjale nüüd kättesaadav....
Prisma poeketi nähtavuse hüppeline kasv. SyncMe platvormiga on kõik alates andmetest kuni statistikani ühes kohas....

Mõõda oma ettevõtte nähtavust TASUTA

Vaata, kas kliendid leiavad sinu ettevõtte internetist üles!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.