#1. Kõrge Google hinnang (4-5 Tähte) + #2. Positiivne arvamus arvustuse tekstis + #3. Google arvustuste arv
Arvustused, hinnangud ja nende toon on müügikontaktide saamisel kolmeks peamiseks faktoriks. Põhjus on väga loogiline. Kui otsite ettevõtet siis vaatate nende arvustusi. Kas ettevõttel on head hinnangud? Kas arvustused sisaldavad positiivseid sõnu? Kui palju on arvustusi kokku?
Arvustustel on väga suur osakaal, seega veenduge, et saaksite palju head tagasisidet. Paluge klientidel mainida tarbitud teenuseid, see aitab teil arvustustesse saada märksõnu ja kindlasti vastake nii negatiivsele kui ka positiivsele tagasisidele.
#4. Aadressi lähedus otsingupunktile
Järgmine faktor on asukoha lähedus otsingupunktile. Sellele kahjuks ei ole võimalik kuidagi ise kaasa aidata. Siin tuleb mängu puhas loogika. Kui oled otsimas hambaarsti või kohvikut, siis ilmselt soovid külastada seda, mis asub sulle lähemal. Veendu alati, et aadress on märgitud korrektselt ja oled loonud profiili kõigile oma ettevõtte asukohtadele.
#5. GMB sõnumiside funktsioon on sisse lülitatud
Sõnumiside saate sisse lülitada Google Minu ettevõtte töölaual või rakenduses. GMB rakendus annab sulle märku, kui keegi sulle kirjutab. Sõnum võib tulla läbi Google´i otsingulehe kui ka kaardirakenduse (Google Maps). Anna klientidele võimalus endale otse kirjutada lihtsustades nii esimest kontakti ja pakkudes võimalust ühendust võtta veebilehelt kontakti otsimata.
#6. GMB loendis on määratud õiged lahtiolekuajad
Veendu, et sul oleks Google´is alati õiged lahtiolekuajad. Google on arendanud lahtiolekuaegade määramist ja nüüd on võimalik lisada konkreetseid kuupäevi millal olete suletud või avatud tavapärasest erinevatel aegadel. Oluline on ka, et lahtiolekuajad oleksid samasugused ka kõigis teistes kanalites.
#7. Google profiili terviklikkus
Mida rohkem informatsiooni on sinu profiilil seda tõenäolisemalt inimesed kontakteeruvad. Kui Google profiil on terviklik siis on otsijal palju rohkem informatsiooni, mida ettevõtte profiilil tarbida ja rohkem võimalusi ettevõtte mõistmiseks. Profiilile saab lisada kirjelduse, pildid, tooted ja palju muud. Kui Google minu ettevõttes on mingi väli siis täida see kindlasti ära. Google profiili võib võrrelda ka veebilehega, kujutlege, et ühel veebilehel on ainult ettevõtte nimi, aadress ja telefoni number ning teisel veebilehel palju erinevaid jaotisi nagu teenused, fotod ja kirjeldus ettevõtte tegevusest. Ilmselt helistaksid ka sina ettevõttele kelle veebileht sisaldab rohkem informatsiooni. Sama kehtib ka Google profiiliga. Teine eelis on see, et profiili täiustades on sul võimalik ka rohkemates seotud otsingutes (related search) välja tulla.
#8. GMB Broneerimise funktsioon on aktiveeritud
Broneerimisfunktisoon tõstab konversioonide arvu, kuna nii saavad kliendid otse otsingulehelt kohtumiseks aja broneerida. Seda funktsiooni paraku kõikidel ettevõtetel ei ole. Funktsiooni aktiveerimiseks peate kasutama mõne Google partneri teenuseid, mis vastavad funktsiooni toetab. Ettevõtte kohtumiste broneerimine peab toimuma mõne Google koostööpartneri rakenduse läbi.
#9. Google postituste postitamise tihedus
Veel ühe faktorina võiks välja tuua Google postituste sageduse ja postitamise regulaarsuse. Kui olete just loonud veebipoe peaks teil olema vähemalt kord nädalas postitus, mis räägib teie teenustest või eripakkumistest.
Google postitused aitavad sind siis, kui tarbija otsib postituses mainitud toodet. Sellisel juhul on suur võimalus, et ettevõte ilmub Google funktsiooni ribal “Teie otsinguga seotud” (Related to your search). Kasuta kindlasti seda võimalust, sest sellel võib olla väga suur mõju.
#10. Põhjalik Google´i küsimuste ja vastuste jaotis ehk korduma kippuvad küsimused
Ettevõtte andmeteni jõudval tarbijal võib olla palju küsimusi teenuste kohta või isegi parkimise kohta. Nii oled kindel, et klient on sinu teenustest ja võimalustest teadlik ning ei pöördu konkurendi poole, kuna ei leia kiiresti oma küsimusele vastust.
Küsimuste lisamiseks logi sisse Google Minu Ettevõtesse, pöördu ettevõtte Knowledge panelile, esita oma ettevõttele küsimus ja siis vasta sellele. Kõige tähtsamaid küsimusi on võimalik ka neid hinnates esile tuua. Enim märgitud küsimusi näidatakse kliendile enne.